Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Yleinen keskustelu: iPod Video

Kaffir [03.06.2006 12:23:37]

#

Aijon tämän päivän aikana ostaa tuon laitteen, koska rippileirini alkaa maanantaina ja jotain tekemistä on sinne saatava.

Mutta ennen kuin ostan sen, haluaisin tietää pari asiaa, jospa vaikka jollain teistä sattuisi olemaan iPod Video tai muuten vain tietäisi tästä..

Eli, Onko iPod Videoon helppo siirtää elokuvia ja muita musiikkivideoita? Esim jotka olen itse ripannut DVD:ltä tai ladannut limewirellä, ja tiedosto olisi esimerkiksi .avi muodossa. Vai onko tämä tiedosto jotenkin "convertoitava" johonkin tiettyyn muotoon? Jos on, niin tuleeko iPodin mukana siihen tarkoitettu ohjelmisto?

Olen kavereiltani kuullut, että iPod ladataan tietokoneen USB piuhan kautta. Mutta kaikissa paikoissa ei ole tietokonetta, eli voinko ladata sen myös laturilla?

iPodien tapasten laitteiden mainoksissa ei ikinä käytetä suoraa kuvaa laitteesta, vaan sen näytön paikalle editoidaan jälkeenpäin aina kirkkaampi sellainen, jotta laitteesta saisi sellaisen käsityksen, että kuva on todella kirkas. Mutta onko näin? Jos katson jonkun elokuvan sillä, esimerkiksi King Kongin, saako kuvasta hyvin selvää?

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta