Olen vähän puurtanut sähköpostin kanssa.
Sain kyhättyä tällaisen. Se lähettää liitetiedoston sisällön myös viestin sisältönä (tai päinvastoin). Miten saisin muutettua niin, että viestille voi määrittää oman sisältönsä?
<?php $headers = ""; $msg = ""; $eol="\n"; $email="juu@mun.com"; # Viestin otsikko $subject="Testi Viesti ja Liite"; $headers .= 'From: Pekka <mun@mail>'.$eol; $mime_boundary=md5(time()); $headers .= 'MIME-Version: 1.0'.$eol; $headers .= "Content-Type: multipart/related; boundary=\"".$mime_boundary."\"".$eol; # Viestin ja liitteen muotoilut sähköposti-ohjelmalle # Lähetetään teksti viestinä ja liitteenä $msg = ""; $msg .= "--".$mime_boundary.$eol; $msg .= "Content-Type: text/plain;charset=\"iso-8859-15\"".$eol; $msg .= "Content-Disposition: attachment; filename=\"teksti.txt\"".$eol.$eol; $msg .= "Tekstiä".$eol.$eol; // Liitetiedoston sisältö # Viestin lopetus $msg .= "--".$mime_boundary."--".$eol.$eol; mail($email, $subject, $msg, $headers); ?>
Pekka Mansikka kirjoitti:
Olen vähän puurtanut sähköpostin kanssa.
Sain kyhättyä tällaisen. Se lähettää liitetiedoston sisällön myös viestin sisältönä (tai päinvastoin). Miten saisin muutettua niin, että viestille voi määrittää oman sisältönsä?
http://www.pm-netti.com/index.php?sivu=14&id=artikkelit&osa=4
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.