Mistä saisin ladattua yksinkertaisen gallerian. Vaatimuksina minulla olisi vain admin-paneeli, kuvasarjojen/kansioiden luonti, kommentoiminen, thumbnailien luonti ja siedettävä ulkoasu.
Koitin ladata Voton, mutta en sitten monien yrityksien jälkeen jaksanutkaan säheltää mySQL:n kanssa. Koitin Gallerya, mutta kone tilttasi kun siirsin sen valtavan tiedostomäärän nettiin. Olen lisäksi koittanut kaikkia muitakin galleria-koodeja jotka olen löytänyt.
Niin, mistähän saisi gallerian ladattua/koodin?
Menalto - Gallery
Kokeilitko copperminea (sourceforgesta varmaankin löytyy)? Itse en ole sitä administroinut, se vaan tuntui käyttäjästä melko sulavalinjaiselta kaunottarelta. Ulkoasuahan saa järkevissä webbisovelluksissa muutettua helposti omilla tyylitiedostoilla.
Ei auta. En löytänyt mitään Menaltoa ja copperminea siirtäessä nettiin ftp ohjelma tilttasi.
Vaihda ftp-clienttiä. Smartftp on itselläni toiminut :)
http://codewalkers.com/seecode/565.html
Codewalkersista löytyy muitakin hakusanalla gallery. Mutta tuosta minulla itselläni on kokemusta, ja ihan näpsäkän oloinen se oli. Ulkoasullisesti ei muistaakseni ollut kovinkaan muokattava.
menalto gallery, ja eka hakutulos Googlesta:
Codewalkerista en löytynyt yhtään toimivaa, niissä joko tarvittiin mySQL tai ne eivät vain muuten toimineet ja tuota Menaltoa en viitsi kokeilla kun siinäkin on arvatenkin isot kasat niitä tiedostoja. Tosin yksi codewalkerin galleryista oli toimiva, mutta ei läheskään sitä mitä hain.
Eli etsin vieläkin kunnollista.
Mitä ne isot tiedostot haittaa?
Haiskahtaa muuten trollilta.
Isot kasat tiedostoja, eli paljon tiedostoja ja oma ftp-ohjelmani/tietokoneeni tilttaa kun yritän siirtää nitä nettiin, enkä nyt kuitenkaan ole vaihtamassa ftp-ohjelmaani.
Trollilta? Hä?
Trolli = tahallaan muita ihmisiä ärsyttävä henkilö.
Ei tää kyl mun mielest trollilt haiskahda :E
Olen nyt asentamassa Gallery 2.0:aa, mutta System Checks-kohdassa, tulee kohta:
Error: Your version of PHP is configured with safe mode enabled. You must disable safe mode before Gallery will run.
Mitä pitäisi tehdä?
Ellet pääse itse muokkaamaan php:n asetustiedostoa, niin et voi asentaa tuota.
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.