kertokaa joku parempi ftp-siirto ohjelma joka ei takkuile varsinkin suuriin siirtoihin..
per**kl menee hermot tän smartftp:n sekä cuteftp:n kanssa..
Jaa mikä smartftp:ssä on vikana? Sehän on paras windowsille löytämäni ftp-clientti.
no se sekos heitin sen pöntöstä alas..joo kyl toi on munkin mielestä varmempi kuin toi cuteftp.. no joutuu tappelemaan aina näiden isojen siirtojen kanssa..
Yks ihan ok on kans flashfxp. ( www.flashfxp.com )
Impaan nyt ton WSFTP;n sillä muistaakseni kaikki onnistui ongelmitta noi kummatkin aikaisemmat eivät jostain syystä pääse edes puoleen väliin tossa mun siirto projektissani joka on aika massiivinen.
IE rulettaa! Windows-updaten lisäksi toinen asia missä sitä käytän (silloin harvoin, kun ftp:tä joutuu käyttämään).
Asenna Gentoo!
Käytin Windows-aikana turvattomaksi syytettyä AtomFTP:tä. MBnetin perusohjelmista löytyy muutamia ohjelmia myös.
Kannattaa varoa kuitenkin selainpohjaisen FTP:n käyttämistä, kun siinä näkyy se salasana/tunnus. :P
Ainakin näkyi mulla joskus kun koitin, saattaa olla muuttunut uudemmissa IE:n versioissa.
T.M. kirjoitti:
Kannattaa varoa kuitenkin selainpohjaisen FTP:n käyttämistä, kun siinä näkyy se salasana/tunnus. :P
Ainakin näkyi mulla joskus kun koitin, saattaa olla muuttunut uudemmissa IE:n versioissa.
Ei ainakaan mulla näy. Siis kirjoittaa osoiteriville sen ftp-osotteen ja sit se kysyy samanlailla salasanaa kun .htaccess-suojaus. Toki sen tunnuksen ja salasanan voi sinne osoterivillekkin kirjottaa, eikä niitten pitäisi historiaankaan jäädä, mutta tuo lienee kuitenkin parempi tapa tuo ensin mainittu.
str4nd kirjoitti:
Asenna Gentoo!
ja minkäköhän takia, ei se teidän gentoo ole yhtään parempi kuin windows
qwauk kirjoitti:
str4nd kirjoitti:
Asenna Gentoo!
ja minkäköhän takia?
Siksi että voit asentaa päälle Windows Vistan ;-)
-Grey-
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.