Milloin ohjelmointiputkan projekteihin tulee uutta materiaalia kun tuo mitä siinä nyt on niin alkaa tympäistä jo kun on aina samat projektit
Kun joku lähettää Antti Laaksoselle uuden projekti-idean ja se pääsee seulan läpi. Ei niitä muuten tule.
Nehän eivät ole Ohjelmointiputkan projekteja vaan käyttäjien projekteja, ja ne etenevät sen mukaan, miten tekijöillä on aikaa ja osaamista. Mutta kun ei ole aikaa eikä juuri nyt riittävästi osaamistakaan aivan kaikessa, niin siinä on paha tehdä projektille mitään. Kunhan itsekin pääset peruskoulusta eteenpäin, saatat huomata, että ei enää ole aikaa koodata 24/7, ja osaamisesta on turha huomauttaa yhtään mitään, ennen kuin itse osaa kaiken mahdollisen (siis ei koskaan).
Itse ainaki lähetin yhen 3D-räiskintäpeliprojektin, jota en sitten jaksanutkaan enää tehdä ja se poistettiin :) (Sori Antti muuten siitä). Voithan itse lähettää tänne projektin ja tehdä sen loppuun.
Tuli mieleen, että onko projektialue tarkoitettu projektien hostaukseen vai ainoastaan ilmoittamaan niiden olemassaolosta (mainostus) ja edistymisestä? Jos on jälkimmäinen niin voisihan sinne oman projektini tunkea. :)
Projektialueen luonne muuttuu uuden sivuston myötä. Sitä ennen ei minusta kannata ottaa enää uusia projekteja.
Milloin teette uuden sivuston tänne
Tämän kuun lopussa päättyvät ylioppilaskirjoitukset, joiden jälkeen pitäisi alkaa tapahtua.
hmm...odotan mielenkiinnolla millaiset sivut tulee
niin minäkin ja toivon että ne ei olisivat kovin synkät.
"Eivät olisi" ;). Ainahan sitä voi laittaa omat leiskamodit :).
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.