Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Yleinen keskustelu: Admin Paneelit kotisivuilla

AntiMan [06.03.2006 11:16:02]

#

Eli monella on varmasti jonkinmoinen admin paneeli kotisivuilla. Ja kun itse olen tällainen aloitteleva webmaster, niin kysyisin, että mitä kaikkea laitatte admin paneeliin?

ajv [06.03.2006 11:19:01]

#

Riippuu vähän sovelluksesta. Pääasiassa kuitenkin rutiinitöitä helpottavia työkaluja.

tkarkkainen [06.03.2006 12:49:13]

#

Omat kotskani päivitän SSH:n kautta, joten en ole rakennellut mitään admin-paneelia. LNPO:lle tekemilleni sivuille laitoin yksinkertaiset sivujen lisäys-, poisto- ja muokkaussysteemit.

ajv [06.03.2006 15:30:25]

#

Niin no joo jos ajattelee ihan koti-kotisivuja, niin eipä siellä nyt tartte edes mitään työkaluja. Mutta esim. jossain foorumissa lukot, viestien muokkaus/poisto, threadien poisto/siirto alueelta toiselle.

tkarkkainen [06.03.2006 15:57:11]

#

Kyllä jokin työkalu on hyvä olla olemassa, ettei tarvitse ainakaan mitään uploadauksia ruveta tekemään päivityksen yhteydessä. Siihen se raja on hyvä vetää :)

Juice [06.03.2006 16:30:09]

#

Itse olen admin-paneeliin pistänyt kaikki mysliin liittyvät roippeet (päivitykset, ohjelmat, koodinpätkät ja artikkelit). Omilla sivuilla kun on vielä kuvagalleria niin vois kuvauploadauksen sinne myös tekaista jos vain viittis.

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta