Olen tekemässä ihan tavallista "netti selainta" mikä käyttää webbrowseria. Ja ohjelman tarkoitus ei ole olla vain nettiselain, vaan meillä on koulussa semmoinen ohjelma kun blockschool.exe, mikä estää luvattomille nettisivuille menon ja ohjaa sen jonnekkin sivulle missä lukee että block on estänyt sivulle menon.(Todella turhia osotteita estää). Ja tarkitukseni on ohjelmalla, että pääsen sillä jokaiselle nettisivulle minne haluan ilman, että blockschool.exe estää sen. Ja kun nytten varmaan tiedätte tarpeeksi tuosta inhottavasta blokista(voi sanoa noin) niin en oikeen tiedä miten saisin ohjelmallani sen pois torkkimasta pientä webbrowser parkaani. ps. Saisin sen muullakin keinolla "kierrettyä" olen joskus jopa murtautunut järjestelmän valvojalle ja poistanut dll tiedostot ohjelman kansiosta. Ja nyt ei enää huvita tehdä sitä ja kuunnella sitä pitkää rehtorin puhetta, joten päätän tehdä ohjelman millä pääsee esim www.ii2.org(blokki estää). Ja nyt koulun koneilla on rajoitetut oikeudet eli ei voi mielellään poistaa tiedostoja ohjelmani kautta.
Olet tekemässä vai teetät muilla? Tuosta en nimittäin saa mitään kysymystä irti. Ja ne herutuskommentit ei oo niin tärkeitä, että niitä pitäis kouluajalla katsoa. Irkkaisit mieluummin, kuten me muut.
Kyllä minä irkkaan, tuo on vain muille jotka EIVÄT irkaa. Ja kysymys oli miten saan blockschool.exe ohjelman pois käytöstä visual basic 6 ? Prosessin lopettaminen ei nimittäin tepsi eikä myöskään tiedostojen poistaminen.
No kokeilin nytten koulun koneella ilman mitään muuta kuin tavallista webbrowseria ja text1.text navigoi osoitteen. Se toimi ihme kyllä. En tarvinnut mitään ihmeitä.
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.