Osaako joku kertoa miten saan käyttöön DeleD 3D Editorilla tehdyt objektit toimimaan esim. pelissä? Kielenä pitäisi olla C.
Kääntäjänä DevC++ tai Visual C++ .NET.
Joten jos joku osaa neuvoa tai kertoa toisen tavan kehittää 3D maailmoja C:llä...
Myös sellaisia vinkkejä otan vastaan, jos joku tietää miten saan 3D maiseman C:llä käyttöön siten, ettei koneessa välttämättä tarvitse olla 3d kiihdytettyä näytönohjainta...
Jollet löydä mitään valmista kirjastoa noille DeleD-malleille, voit aina koodata tuen itse. Sinun täytyy (vain) selvittää jostakin DeleDin objektitiedostotyypin spesifikaatiot, lukea tiedostot ohjelmallasi, ja muuntaa näiden sisältö ohjelmasi käyttämään muotoon (OpenGL, DirectX tai jokin muu). Yksinkertaisen 3D-enginen voi koodata myös itse - ei mikään täysin mahdoton projekti - ja käyttää sitä vaikkapa SDL:llä. Silloin et ainakaan tarvitse 3D-kiihdytystä.
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.