Elikkä pitäisi saada sellainen php-koodisydeemi, että palvelin hakee sivun netistä, ja lähettää sen sitten selaimelle.
normilataus o helppo tehä, mutta kun siihen tarvii muuttaa linkkien muotoo ja kuvien lataus palvelimelle kanssa, niin löytyykö jostain valmista koodia tähän vai täytyykö minun tehdä itse kokonaan?
tarkoitus olisi siis kiertää ip:n perusteela blokkaavat palomuurit.
Suosittelisin, että kirjoittaisit koodin aivan kokonaan itse, harjoitusta siinä saa samalla.
Kyllä siihen varmaan jostain löytyy, mutten viitsi etsiä. Ei tuollainen tietysti varmaan NIIN vaikeaa ole, ettei sitä riittävällä viitseliäisyydellä saisi aikaan. Linkkien muutto onnistuu varmaan riittävän hyvin vaikkapa säännöllisillä lausekkeilla, ja kuvatkin saa luultavasti ladattua suhteellisen helposti. Kannattaa sitten ottaa huomioon, että mahdollinen blokkija saattaa blokkia tuonkin sivun ;)
Eikö tämä muuten hoituisi välityspalvelimella eli proxylla?
siis tiedän että eipä siin kauhean vaikea loppujen lopuks ole, ja tiedän myös et toi mun palvelin voidaan blokkia myös...siihen varaudun vaihtuvalla ip:llä ja salasananlla jotta ei kaikki siellä surffaisi.
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.