Miten saan ohjelman latamaan temporary internet filessiin vaikka 6 tiedostoa ?
Miksi ihmeessä haluaisit sitä? Eikö se kaiken lisäksi ole IE:n juttu? Opettele jos haluat tai lyö satanen tiskiin.
Mikä kieli, mitä tiedostoja.
VB6 ja Latska ole hiljaa jos et neuvo pientä apua !
Jos filut koneella voit kopioida filecopy
funkkarilla ja jos netissä niin winsocketilla onnistunee. Valmista koodia et luonnollisestikkaan saa(ainakaa multa)
Entä onko mahdollista, että se menee internet temporary files kansioon ilman, että tarvitsee käyttäjän nimen ?
Esim jos se on näin C:\Documents and Settings\THUGCLN\Local Settings\Temporary Internet Files\ ja joku muu käyttäjä käyttää, niin sehän menee silti tuonne samaan paikkaan ja voisin vaikka lyödä vetoa, ettei kenelläkään ole samaa hakemistoa ? Miten saan sen aina sinne oli käyttäjän nimi mikä tahansa ?
Tongi esille käyttäjänimi ja muodosta sen perusteella hakemistopolku. Eikö olisi helpompaa käyttää kansiota C:\Temp tai jotakin vastaavaa?
Sen pitää mennä tasan tarkkaan Temporary Internet Files kansioon.
Thugcln kirjoitti:
VB6 ja Latska ole hiljaa jos et neuvo pientä apua !
En minä millään pahalla.. Vaikuttaa vain siltä, että haluaisit koko koodin muilta etkä tekisi sitä itse. Mutta jos teet todellakin itse niin se on hyvä. Arvostan tällaista.
Ja vinenä voisin sanoa, että ennen huutomerkkiä ei tule välilyöntiä. ;)
Latska,jos se tahtoiskin koko koodin.
Niin ei kaikki pakosti kopsaa sitä.Vaan oppivat siitä jotain uutta...
Juu Latska en tässä koko koodia pyytelekkään. :D
Niin jos tässä on koodi, että saa käyttäjän nimen :
Option Explicit Private Declare Function GetUserName Lib "advapi32.dll" Alias "GetUserNameA" (ByVal lpBuffer As String, nSize As Long) As Long Private Sub Command1_Click() Dim strUserName As String 'Create a buffer strUserName = String(100, Chr$(0)) 'Get the username GetUserName strUserName, 100 'strip the rest of the buffer strUserName = Left$(strUserName, InStr(strUserName, Chr$(0)) - 1) End Sub
Ja tämä on käyttäjännimi: (strUserName), niin en voi laittaa tähän kohtaan silti näin :
FileCopy "C:\Documents and Settings\(strUserName)\Työpöytä\Joku.txt", "C:\Documents and Settings\(strUserName)\Local Settings\Temporary Internet Files\Joku.txt"
"C:\Documents and Settings\" & strUserName & "\Työpöytä\Joku.txt
Kiitän avusta kaikkia :)
Mikäköhän tuossa muuten siis on tarkoituksena? Aiotko piilottaa sinne jotain?
Taidetaan kaivella kaverin koneelta historiatietoja... Banaania, näitä kaverin haxaajia on jo liikaa.
No tuossahan kopioitiin sinne eikä sieltä ;)
Oho katos :D En jaksanut perehtyä koodiin tarkemmin... No, ihmettelen kummiskin miksi joku tuonne haluaa kopioida O_o
Se vetäsee muutaman cct tiedoston päälle ja seruraavan kerran sivulla on erinlaista...
toinen olisi environ("%USER%") vai mikälie
Tämä tapa ei tosin toimi 100% varmasti aina. Kaikilla ei nimittäin ole profiilit Documents and Settingseissä, vaan, kuten minulla, vaikkapa D-aseman juuressa.
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.