Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Yleinen keskustelu: Rally Revenge

Sivun loppuun

Tumpelo [08.01.2006 20:52:01]

#

Elikkä tuon niminen autopeli on projektina.

Täältä löytyy Beta versio josta näkee juonen ja vähän suuntaa antavasti millainen peli tulee olemaan.

Ladatkaa tuo ja lukekaa Lue minut niin tiedätte enemmän, juuri nyt en jaksa hirveästi kirjoitella. Ja kommenttia otetaan myös vastaan.

Tumpelo [09.01.2006 16:10:21]

#

Niin ja unohdin mainita että kieli on C++

Edit: jaha, näemmä tuollakin downloadaus paikalla on limitti... Pitää tökätä jonneki tuo kun jaksaa.

Blaze [09.01.2006 16:46:03]

#

Oisit voinu mainita alustan ja muutkin vaatimukset. Oletan Windows-ohjelmaks ku on zipissä.

Tumpelo [09.01.2006 18:23:12]

#

En ole ihan varma vaatimuksista - käyttiksenä pitäisi toimia Windowsin lisäksi Linux mutta varma en ole. Tehoistakaan en tiedä sanoa, mutta testasin sitä kakkoskoneellani (AMD K6 - kellotettu 350 megahertsiin, 64mb sdram, Ati Rage 3D IIc näyttis, win 2000) niin aika tahmeasti toimi ja grafiikka oli suttuista ja pari virhettäkin oli.

hunajavohveli [10.01.2006 15:09:56]

#

WinRarin mukaan tuossa paketissa ei ole mitään. Samaa sanoo Windowsin zip-purkaja.

Blaze [10.01.2006 15:13:51]

#

blaze@sakura ~ $ lynx -dump http://209.245.59.40/Gimme/65118856/557597379/83830523/3C75EA23-1B0C-47FF-8816-69876E9F1FB3/0.0955113/2/Rally_Revenge_Beta.zip
   [sllogo.gif]
   Download Error
   _________________________________________________________________

   TOO MANY RECENT DOWNLOAD LOCATIONS
   The URL you are using to download this file from has been used from
   too many different locations. Please wait a while before trying again.
   Sorry for the inconvenience.
   [1]Contact us if you have any questions, and please include the URL of
   this document in your correspondence.

References

   1. http://www.streamload.com/About/Contact.asp

Tyhmä serveri lähettää tuon edelleen zipin mimetyypillä.

Tumpelo [10.01.2006 17:12:38]

#

Jaah no laitan tässä joku päivä jonnekin muualle sen. Tai no saman tien vähän edistyneemmän version.

Tumpelo [14.01.2006 09:30:10]

#

Hmm nyt on taustamusiikit alkanut löytymään. Eli mm. kuullaan Full Dieseliä, Keisaria ja mahdollisesti Aeroflotia (ei vielä varmistunut). Olen toki kaikilta kysynyt luvan musiikkiensa käyttämiseen.

Jos löytyisi graafikko joka viitsisi pelin radat ja autot viimeistellä (itse olen jotain räpeltänyt) niin olisi kiva. En ole kovinkaan hyvä tekemään omaperäisiä grafiikkoja, nyt autot muistuttavat liikaa Kiihdytyspelin sellaisia ja radat ovat mitä ovat... Palkinnoksi pääsee creditseihin ja mahdollisesti voi radan varsien kyltteihin lisätä jonkun oman "mainoksensa" jos se vain on sopiva sinne.

Tumpelo [18.01.2006 21:32:42]

#

Noniin, peliä olen koodannut ahkerasti ja tulosta on syntynyt. Ajomodesta on poistettu paljon bugeja ja se on nyt realistisempi. Myös vaihteen vaihto on kehittynyt ja näppäimet myös. Lisäksi nyt löytyy nopeus-ja kierroslukumittari. Vielä pitäisi tehdä ahtopainemittari ja varoitusvalot (akun varaus, jarruneste, öljynpaine). Kaiken kaikkiaan olen mielestäni onnistunut hyvin kehittelemään peliä. Nyt pitää vain samalla tahdilla jatkaa niin hyvä tulee.

juha127 [18.01.2006 22:24:40]

#

Läytyykö betaa olis kiva nähdä mitä oikein väsäät.

Tumpelo [20.01.2006 15:21:29]

#

juha127 kirjoitti:

Läytyykö betaa olis kiva nähdä mitä oikein väsäät.

Ei vielä, mutta ehkäpä jonkin ajan kuluttua.

Tumpelo [28.01.2006 20:51:46]

#

Graafikko on löytynyt ja peli edistynyt. Kohta olisi ehkä aika julkaista jonkinlainen beta jotta kuulisi vähän mielipiteitä..

Tumpelo [09.02.2006 18:09:30]

#

Jaah graafikkoa tarvittaisiin sittenkin vielä... Eli hänen tehtäviinsä kuuluisi autojen piirtäminen (ylhäältä sekä sivulta) sekä myös ratojen. Mikään ammattilainen ei tarvitse olla kunhan jonkin verran on asiaan perehtynyt.

exAtuu [10.02.2006 13:04:42]

#

Ei ketään kiinnosta tulla sun projektiis ku ei siit oo tietoi missää tai mitää alkeellisil grafiikoil varustettuu demoa.

Tumpelo [10.02.2006 15:09:46]

#

En haluaisi julkaista peliä vasta kun se on valmis, en edes beta nimikkeen alla. Ehkäpä olisi parasta että opettelen itse tekemään graafikon hommia, niin olisi kaikki hyvin. Onkos netissä mitään oppaita joista voisi olla hyötyä autojen piirtämisessä?

juha127 [10.02.2006 22:13:16]

#

Mä kyl saattaisin, mutta olen samaa mieltä MasaVistan kanssa ei hajuakaan koko hommasta, ja mul ei oo tarpeeks hyvää mielikuvitusta(tai jotain) että pystyisin luomaan järkevää grafiikkaa. Ja vielä jos kerran epäonnistun en jaksa samaa asiaa yrittää vähintään kuukauteen uudestaan.
Että jos et halua julkaista ennen pelin valmistumista mitään, suosittelen saamaa kuin MasaVista.

Tumpelo [22.02.2006 20:49:16]

#

juha127 kirjoitti:

Mä kyl saattaisin, mutta olen samaa mieltä MasaVistan kanssa ei hajuakaan koko hommasta, ja mul ei oo tarpeeks hyvää mielikuvitusta(tai jotain) että pystyisin luomaan järkevää grafiikkaa. Ja vielä jos kerran epäonnistun en jaksa samaa asiaa yrittää vähintään kuukauteen uudestaan.
Että jos et halua julkaista ennen pelin valmistumista mitään, suosittelen saamaa kuin MasaVista.

Hups huomasin vasta nyt tuon viestin. Mutta joo, suunnitteilla on että parin viikon sisällä laittaisin jakoon testiversion - omilla järkyttävillä grafiikoillani varustettuna. Valikot tosin ovat mielestäni ihan siistit, uudistin nyt vähän niiden ulkoasua ja toimintaakin.


Sivun alkuun

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta