Ikäväkseni olen huomannut, että statistiikoissa top-10 olevat keskustelut ovat (varmaan) kaikki suurelta osalta offtopic-keskustelua! Asiaan voisi kenties puuttuakin?
Öh..Ihme whineä. Jos mä nyt tässä puhun offtopicista se onkin ei-offtopicia, mielenkiintoista :) Nyt mä puhun offtopicia offtopic aiheesssa, puhun siis offtopicia.
Jaa, onhan meillä Antti Laaksonen; administrator poistaa häiriköt säännösten mukaan. Riittävää puuttumista.
lainaus:
Öh..Ihme whineä. Jos mä nyt tässä puhun offtopicista se onkin ei-offtopicia, mielenkiintoista :) Nyt mä puhun offtopicia offtopic aiheesssa, puhun siis offtopicia.
Jaa, onhan meillä Antti Laaksonen; administrator poistaa häiriköt säännösten mukaan. Riittävää puuttumista.
Jos yleiset aiheet lopetettaisiin, offtopic lähtisi kerta heitolla. Antti Laaksonen kyllä päättää, mutta tämä oli taas minun mielipiteeni.
Pitempi viestiketju ilman offtopicia on aika harvinaista yleensäkin, eikä se niin paha asia ole, kunhan kokonaan harhateille ei ajauduta. Offtopic-keskustelut voivat välillä olla hyvinkin mielenkiintoisia, tietenkin kohtuus kaikessa. Yleinen keskustelu -alueella ja etenkin Yleinen aihe -viestiketjussa offtopicia ei katsota niin pahalla - ja Yleinen aihe ja sen jatkothan ovat olemassa sen vuoksi, että vähäpätöisimpien aiheiden takia ei aloitettaisi aina uutta aihetta.
mikäs ihme on offtopic?
hmmm...
lainaus:
mikäs ihme on offtopic?
Asiaan liittymätöntä keskustelua, eli aiheessa pysymistä, mistä on ohjeissakin mainittu.
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.