Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Ohjelmointikysymykset: VB6: FTP:n käyttö Visual Basicillä tai .NETillä

Mukahauska [03.01.2006 16:28:39]

#

Eka postaus ja heti kyselemässä tyhmiä =)

Tässä kun olen palstaa jonkin aikaa vieraana lueskellut ja saanut hyviä vinkkejä vaikka millä mitalla, niin ajattelinpa ihan rekistöröityä ja kysyä tievämmiltä, kun ajatus puski mieleen enkä haulla nyt ihan varsinaisesti löytänyt vastauksia siihen mitä olen hakemassa.

Mulla on tässä duunissa yhdessä laitteessa (touch screen) FTP-serveri ja kun tuon yhdistävän laitteen FTP-yhteydenotto toimaa niin huonosti ja on muutenkin kankea, että ajattelin väsätä tommosen ihan simppelillä käyttöliittymällä olevan hallintasivun. Pitäisi vaan saada monitoroitua näytön tiedostoja FTP:llä ja siirrettyä tiedostoja koneen ja näytön välillä.

Kun lueskelin noita aikaisempia keskusteluja aiheesta, niin aika epämääräinen kuva jäi ko. toiminnosta. Winsockia ehdoteltiin yms. Mikäs olis nyt fiksuin tapa lähteä tätä toteuttamaan? Visual Basicistä ossoon perustteet.

Edit: Ja kirjotushärökin otsakkeessa...

panttu [03.01.2006 20:24:55]

#

.NETissä ei taida olla valmista luokkaa FTP käpelöintiin, mutta valmista koodia netistä kyllä löytyy.
http://www.freevbcode.com/ShowCode.asp?ID=4655

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta