Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Yleinen keskustelu: Lexmark X75

juha127 [30.11.2005 22:10:10]

#

Noh onkohan kenelläkään ollut tuon Lexmark X75 kanssa ongelmia, "jos kukaan edes tietää mimmoinen laite on kyseessä. Itselläni tuo kyseinen All-In-One tulostin sekosi kirjaimellisesti windowsin uudelleen asennuksen jälkeen. Tulostaa paperille tulosteen lisäksi myös mustia noin 1 cm paksuisia viivoja.
Osaisiko joku auttaa kyseisessä asiassa.
Mustekaseteissa ei ole vikaa, eikä USB-kaapelissa.

panttu [30.11.2005 23:11:13]

#

Itse aikoinaan hankin X74:n, joka toimi viikon ja lopetti toimisen sen jälkeen Lexmarkilta toimittivat tuon X75 mallin, kun X74 ei enää ollut olemassa. Sekin toimi päivän kunnes lopetti. Taas soitto lexmarkin ystävälliseen tukeen, joka muuten oikeasti oli hyvä, mutta hieman hidas selvittämään vikaa. Pitkällisten soittojen ja ihmetysten jälkeen saivat selvitettyä, että X-sarja on testattu vain Intellin piirisarjoilla, joten eivät voineet muuta, kuin pahoitella tilannetta, kun itsellä sattui olemaan SISin piirisarja.

En kuitenkaan koskaav voinut ymmärtää miten laite voi toimia päivän tai viikon ja sen jälkeen menää sekaisin. Ensimmäisellä kerralla tuo X74 meni todella sekaisin sen ne vahvisti huollosta, että jokin ROM piiri oli seonnut, jonka syyksi paljastui Nokia kännykän USB softa. Toisella kerralla laite toimi vielä noissa Intel pohjaisissa koneissa, mutta ei SIS, joten laitoin sen kiertoon.

Lopuksi tein vain päätöksen, että lexmark tulostimissa on yhtäkuin epäsopiva laite koneesikanssa.

Grey [30.11.2005 23:20:57]

#

Hm, ei toimi kunnolla kuin Intelin piirisarjan kanssa? Kappas, mutta minullahan on Intelin piirisarjan omaava emo..

-Grey-

juha127 [01.12.2005 16:24:33]

#

Että ei toimi SiS:n piiri sarjalla. Ja pantulla ei toiminut kuin viikon. Erona siihen mitä pantulle tapahtui on se, että mulla X75 alkoi lakkoilemaan sen jälkeen kuin asensin windowsin uudelleen. X75 toimi hyvin vuoden mutta ei enempää. Ja siitäkin kun tuo lexmark alkoi lakkoilemaan on jo vuosi.

Silloin en hyötynyt Lexmakin asikas tuesta enkä huoltoliikkeestä. Ja päätin vain kaivaa taas vanhan kunnon Lexmark 3200 JetPrinterin kaapista.

Ainoa hyöty tuosta Lexmarkista on sen hyvä skanneri.

matpit [06.12.2005 18:56:17]

#

Mulla on sitten kai intelin piirisarja... :) Mulla on X74 joka toimii muuten mutta mustekasetin värit taitaa olla kuivuneet..

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta