Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Nettisivujen teko: Google 'skin'

Darkstar [30.11.2005 17:46:52]

#

Eli olisi tehtävä semmonen, kun tein sivun, missä on hakuboxi, minkä avulla voi etsiä googlesta.
Eli jos kirjotan siihen 'joo' ja painan entteriä, se menee googleen ja tulee se tulos juttu.

Pitäisi saada sellainen sivu tehtyä, että kun etsii ensin sillä sivulla missä on se hakulaatikko, niin se menisi toiselle sivulle, missä näkyisi tulokset, mutta sivu olisi itse minun editoimani, eli käyttäisi ns. googlea hyväkseen ja ottaisi googlelta tiedot jne, mutta saisin itse muokata sivua millainen se on. Voisin siis sanoa että se olisi jonkunlainen 'google teema' eli toimii googlena mutta ulkoasu on erillainen.

Ja jos joku haluuaa tulla mukaan projectiin, niin kirjottakaa tänne. Osaako kukaan auttaa?

Meitsi [30.11.2005 17:48:16]

#

http://www.google.com/apis/

Darkstar [30.11.2005 18:07:13]

#

Onko ketään kuka haluaa tulla mukaan projektiin? Joku joka taitaa vähän näitä hommia ja muuta. Ikää vois olla väh. 15v ja tietää koneiden käytöstä aika lailla. Ja onko tuosta googlen apista minkään laistaa ohjetta käyttää noita xml tiedostoja.

Matso [01.12.2005 19:46:28]

#

Huoh, kukaan ei halua tulla mukaan "projektiin". Ennemmin koodaa itse selaisen kun tulee mukaan "projektiin" tekemään itse kaiken, opettele koodaamaan. Äläkä tuu ruikuttamaan tänne valmiita koodeja.

exAtuu [02.12.2005 02:34:33]

#

Voi hitsi, mä oon 14v ja koodannu monta vuotta PHP:llä, ei olis vaikeeta tehä tota. Oisin muuten kyl tehny mut ku ikäraja oli 15v ni jätän sit tekemättä :( Paska säkä.

Ja vakavasti ottaen, taas on unohdettu ajatella asiaa koodaajan kannalta. Mitä sä tarjoat koodaajalle? Tuut tekemään hienon threadin jossa kerrot haluuvas tätä ja tätä, mut et kuitenkaan kerro mitä tähän työhön ryhtyvä työstään hyötyy. Web-sovellusten myymisellä tienaa useita satoja euroja helposti, miksi kukaan ryhtyisi tekemään sulle mitään?

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta