Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Nettisivujen teko: Php + MySql peli

Sivun loppuun

Corez [24.11.2005 14:57:31]

#

Olen tässä väsäillyt jo jonkin aikaa erästä peliä php + mysql:llä ja homma alkaa laajeta turhan paljon joten apuvoimia olisi tarpeen. Tunnetko että haluiaisit osallistua projektiin ja kenties tulevaisuudessa ansaita rahaakin ? Jos tunnet vetoa asian suhteen niin ottappas yhteyttä corez@teamrwd.com
Ps: Nyt olis tarvista vain todellisille osaajille joten aloitteliat älkää vaivautuko.

Lebe80 [25.11.2005 10:00:25]

#

No voisitko kertoa minkälainen peli on edes kyseessä. Itse olen tehnyt Flash + php + mySQL peliä.

Corez [28.11.2005 00:55:37]

#

Lebe80 kirjoitti:

No voisitko kertoa minkälainen peli on edes kyseessä. Itse olen tehnyt Flash + php + mySQL peliä.

Onko tuotoksiasi nähtävillä jossain ?

lapm [28.11.2005 02:04:02]

#

Corez kirjoitti:

Ps: Nyt olis tarvista vain todellisille osaajille joten aloitteliat älkää vaivautuko.

Todelliset osaajatkin varmaan haluaisivat tietää projektistasi enemmän, ennenkuin tunkevat kätensä systeemiisi.
Kerrotko?

Lebe80 [28.11.2005 16:54:52]

#

Corez: peleihini on linkki kotisivuiltani

tkarkkainen [29.11.2005 15:49:33]

#

Corez kirjoitti:

Tunnetko että haluiaisit osallistua projektiin ja kenties tulevaisuudessa ansaita rahaakin ?

Mitäs tuo tarkoittaa? Ensin paiskotaan 20 miestyövuotta hommia ja sitten _ehkä_ saadaan rahaa? Jos rahansaanti on tarkoituksena, niin miksi siihen liittyy sana "kenties"? Jos taas ei, niin miksi mainita koko kirosanaa?

Corez [29.11.2005 16:51:55]

#

lainaus:

Mitäs tuo tarkoittaa? Ensin paiskotaan 20 miestyövuotta hommia ja sitten _ehkä_ saadaan rahaa? Jos rahansaanti on tarkoituksena, niin miksi siihen liittyy sana "kenties"? Jos taas ei, niin miksi mainita koko kirosanaa?

Koska kyseinen tavoite on mahdollista saavuttaa jos tuote saadaan toimivaksi. Vaan se ei kuitenkaan ole homman idea vaan lähinnä vapaaehtoista työtä on tarkoitus viljellä. Suomalaiset vaan tahtoo olla monesti helpompia saada mukaan pienellä porkkanalla. Vaan rispekti taitaa tässäkin projektissa olla se suurin asia mitä tästä ihan lähiaikoina voi saavuttaa.

Unohtui mainita että mistään todella graafisesta pelistä ei ole kyse vaan lähinnä managerointi pelistä. Tarkoituksena on tavoitella mahdollisimman paljon todellisuutta kuvaava tilanne.

Mielestään potenttiaaliset ihmiset voisivat laittaa mahdollisia näyttöjä esille. Kiitos

exAtuu [03.12.2005 11:24:34]

#

Ihan totta, voi ajatella myös kohteen näkökulmasta. Ei ketään kiinnosta lähteä mukaan jos et anna tietoa projektista. Millainen managerointipeli? Mitä? Milloin? Koska? Anna tietoja.

Sivun alkuun

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta