Onko kenelläkään jotka käyttävät PBLang foorumi sivuillaan tullut ensimmäisellä kerralla valtava virheilmoitus rimpsu? Ja miten tämä foorumi varsinaisesti pitäisi asentaa?(ettei tulisi noita virhe ilmoituksia)
Tämän ongelman sain korjattua, mutta käyttäjien lisäyksessä on jotain häikkää. FTP ohjelmalla katsottuna käyttä on rekistöröitynyt mutta kun katson foorumista siellä ei näy muita kuin minä itse. Eikä käyttäjä pääse kirjautumaan sisään. Osaako kukaan neuvoa?
No tämänkin ongelman sain korjattua mutta tuli eteen uusi ongelma
Warning: fopen(/mbnet/r/rspkrs/forrum/db/settings/users): failed to open stream: Permission denied in /mbnet/r/rspkrs/forrum/memberslist.php on line 108
Elikkä jostain syystä ei voi avata tätä tiedostoa
ja lisäksi nä virheilmoitukset
Warning: fputs(): supplied argument is not a valid stream resource in /mbnet/r/rspkrs/forrum/memberslist.php on line 109
Warning: fclose(): supplied argument is not a valid stream resource in /mbnet/r/rspkrs/forrum/memberslist.php on line 110
Mikä voisi olla vikana?
Jos fopen ei onnistu, niin et saa muuttujaasi $file = fopen(..) resurssia vaan booleanin, mikä ei kelpaa noille lopuille funktioille. safe_mode estää fopenin ilmeisesti.
Mitenkä tuon saisi korjattua, ettei tuo safe_modesta olisi haittaa. Kun tiedostossa nuo rivit ovat¨
$fname=$dbpath."/settings/users";
$fp=fopen($fname,"a"); fputs($fp,"$username\n");
fclose($fp);
Voiko tuon fputs vaihtaa fwrite kun ne kerran ovat toistensa aliakset. Vai ymmärsinkö väärin mitä alias tarkoittaa
Pidä sitä sellaisessa paikassa, johon sulla on oikeuksia kirjottaa ja anna riittävät oikeudet (chmod).
Joo olin vahingossa unohtanut tuon tiedoston chmod:ien muuttamisen
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.