Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Ohjelmointikysymykset: C++: Mistä aloitan?

Jarkko [30.11.2002 15:19:06]

#

Ajattelin aloittaa ohjelmoinnin C++:alla eli mistä kannattaa aloittaa?

LL [30.11.2002 15:27:18]

#

https://www.ohjelmointiputka.net/faq.php?sivu=2#12

tomaattigeeni [30.11.2002 16:28:00]

#

Eka hommaat kääntäjän, jos soodaat microsoftin kehittämään ympäristöön niin DevC++ (windows)tjsp. tai DJGPP (dos)
Linuxille G++ ja se on luultavasti asennettu itse käyttiksen yhteydessä.
Ja tämä opas riittänee alkuun ja vähän pidemmällekin: http://nic.funet.fi/c opas/

Gevil [30.11.2002 21:16:28]

#

Marssit kirjakauppaan, tai kirjastoon, ja lainaat kirjoja tietotekniikan puolelta. Sellaisia jossa lukee kannessa vaikka C++, ja alla sitten pitäs lukee että aloittelijalle. Tahi jos enemmän tykkäät lukea näytön ääressä, köh köh, niin toi tomaattigeenin linkki on kyllä varmaan paras, suomenkielisistä. Tokihan sen vois tulostaakin, mut onko se laillista? Onkai?

thefox [30.11.2002 21:44:56]

#

Miksi ei olisi laillista? Kyllä minulla on ainakin monen monta kansiollista vaikka sun mitä dokumenttia ulostettuna (tuo c++-opas mukaanlukien, 3dica jne) eikä ole vielä kukaan tullut valittamaan ;)
Mihinkään kirjoihin ei välttämättä kannata rahoja tuhlata, jos aikaa löytyy niin tuolla hassun hauskalla oppii kyllä.

Gevil [01.12.2002 16:08:39]

#

"Miksi ei olisi laillista?" on hyvä kysymys. Siksi vaan pistin oman kysymykseni loppuun kun en halua yllyttää mihinkään laittomaankaan. Kun ei ollu täyttä varmuutta Suomen laista. En tunne tekijänoikeuslakia kauttaaltaan.

Itse en ole ostanut kuin yhden kirjan, monisteen itseasiassa, senkin koska oli vähän pakko. Fawkz on oikeassa siinä että ei varmaan kannata lähtee tuhlailee rahojaan, tulostuksessakin tuhlaantuu tosin rahoja. Paras ratkaisu, lienee, kirjastosta lainaaminen. Kirjastosta lainaamisen järkevyys tosin riippuu siitä et kuinka varakas tai köyhä kunta, kaupunki, mikälie on se jossa asut. Kaikista kirjastoista kun ei löydy kaikkea..

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta