Löysin tämmösen Visual C++ 6 Introductory Editionin.
Muuten se on samalainen kuin normaali Visual c++, mutta se laittaa semmosen typerän ilmotuksen exe. tiedostoon. Että tietäiskö joku keinon millä sen sais pois, vai pitäisikö käänytä jonkun crackki saitin puoleen???
Jos et osaa niin osta kaupasta.
Ei toki pidä kääntyä minkään crackkisaitin puoleen. Ne ovat laittomia, nääs.
Sen ilmoituksen kanssa on vain elettävä. Jos et sitä itse osaa poistaa (..ja veikkaan että et osaa.. heh ;) niin anna olla. Myöhemmin kun olet tutustunut ohjelmaan, voineet ostaa sen koko version. Jotain student-versioita lienee saatavilla melko halvallakin.
Minullakin oli samanlainen Introductory Editioni... yritin mä kräkätä sitä, mutta en mä sitä sitten pahemmin saanut, enkä jaksanut poistaa.. siinä viestissä lukee, että tätä ohjelmaa on laitonta levittää!! :)
No mikokto sitten osaa poistaa sen, kun sitä viestiä ei näy koodissa ollenkaan.
Ja sit ois vielä semmonen kysymys, että voiko semmosta simppeliä (yksi tiedostoista) koodia kääntää ilman, että pitää tehdä kaiken maailman projektit ja työavaruudet (Workspace ?).
Niin ja vielä miten kannattais säätä DeBuggaus taso ettei tuu megakaupalla sivutuotteita ja kuitenkin se mahdollisemman tehokkaasti löytäisi mahdolliset virheet?
Eihän se koodissa.. itse kääntäjä/linkkeri revittää sen siihin kääntämisvaiheessa, automaattisesti.. ja vaikka se olisi koodissa, kääntäjä tarkistaisi, onko ikkuna vielä näkyvissä..
Tokaan kymysykseen vastaan, ettei siitä ainakaan helppoa tapaa ole. Siksipä minä pidän koneellanikin nopeasti aukeavaa, kevyttä C++-kääntäjää, jossa testailla koodeja... :P
Kolmas: Vaihdat Releasen päälle, ja kirjotat virheetöntä koodia :D
Eh.. muuten, mikä sana toi sun toka, 'mikokto' on oikein? En ota selvää.. toki tiedän että se on kirjoitusvirhne.. :å
lainaus:
Varmaan tarkoitat minua? En toki väitä, että osaisin. Toki tuo varmaan onnistuisi, jos kiinnostaisi. Itselläni ei kuitenkaan ole mitään tarvetta, koska en ohjelmiani aio jaella. Sinullakaan ei varmaankaan ole, tuskinpa sinun ohjelmistasi kovinkaan moni on kiinnostunut (?).
Varmaan osaat itsekin järkeillä miksi sitä ilmoitusta ei koodissa näy. Se on tehty tarkoituksella rajoittamaan sen kääntäjän käyttöä, mikäli et sitä tiennyt.
lainaus:
lainaus:
Varmaan tarkoitat minua? En toki väitä, että osaisin. Toki tuo varmaan onnistuisi, jos kiinnostaisi. Itselläni ei kuitenkaan ole mitään tarvetta, koska en ohjelmiani aio jaella. Sinullakaan ei varmaankaan ole, tuskinpa sinun ohjelmistasi kovinkaan moni on kiinnostunut (?).
Varmaan osaat itsekin järkeillä miksi sitä ilmoitusta ei koodissa näy. Se on tehty tarkoituksella rajoittamaan sen kääntäjän käyttöä, mikäli et sitä tiennyt.
kyllä minä sen tiesin, mutta ajattelinpa vaan jos joku olisi onnistunut huijamaan microsoftia (mikä kylläkin taitaa olla mahdotonta).
Oho, pieni lainaus moka :)
Kyllä sen pystyy poistamaan, mutta liekö helpompaa ottaa kokoversio netistä piraattina?
Juuh ja tuskin kovinkaan vaikea homma tuo sen poistaminen.
lainaus:
liekö helpompaa ottaa kokoversio netistä piraattina?
Kyllähän se modeemilla on aika helppoa :)
Sitä suuremmalla syyllä sinulle kelpaa se rajoitettu versio joka lisää ilmoituksen.
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.