Olen tässä jo parin päivän ajan yrittänyt saada PBLang -foorumin toimaan. Oon tehnyt yli 20 tuntia töitä ton foorumin eteen. Olen saanut nuita virheilmotuksia paljo vähemmäksi ja saanut sen sellaiseen kuntoon että sitä jotenkin pystyy käyttämään. Mutta minulla on näyttävästi vielä yksi ongalma jäljellä.
Elikkä tämä heittaa herjaa kokoajan useronline.php tiedostosta. Foorumini olisivat osoitteessa:
http://koti.mbnet.fi/therier-/PBLang/index.php
Olisin tosi kiitollinen jos pystyisitte jotenkin auttamaan minua. Jos tahdotte ottaa jotenkin yhteyttä niin sähköpostini on: therier@gmail.com
Kiitoksia jo etukäteen!
PBLang-foorumia tuntematta näyttäisi siltä, että tiedostojen chmod-oikeudet ovat väärät. Luultavasti tuon PBLang-hakemiston db-hakemiston (+ sen alihakemistojen ja tiedostojen) oikeuksien pitäisi olla chmodattu siten, että skriptillä on niihin oikeudet (660 tms).
Kun yritän laittaa chmodaukset 660:ksi kuten pyysit tekemään niin saan seuraavanlaisen errorin: 550 /PBLang/db: Permission denied
Monesti myös kun yritän chmodata se myös valittaa ettei minulla olisi oikeuksia tuohon toimintoon. Miten ne oikeudet voi saada?
Käytän siis smartftp:tä
Tiedätkö ollenkaan miksi tuo antaa tuollaisen errorin?
Sain sen nyt valmiiksi! Mutta mulla on nyt toinen ongelma. Koska olen uusi tällasten foorumien kanssa niin miten voisin saada foorumiini jonkinlaisen ulkoasun?
Mul ois yks ongelma vielä jäljellä. Elikkä kun ite käyn lukee jonkun foorumin viestin niin se laskee siihen niin että sen ois lukenu kaksi tyyppiä vaikka sen olen lukenut minä ainoastaan. Mistä tuo johtuu? Kaikilla muilla käyttäjillä se laskee vain että sen ois lukenut yksi tyyppi. Mutta mun kohalla se laskee että sen ois lukenut kaksi. Mistä tämä johtuu ja miten sen vois korjata.
Uuden käyttäjätunnuksen luominen ei muuttanut asiaa.
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.