Siis kuka tuota kysymystä tajuaa? Tarkoittaako että onko ylläpito tunnukset? Foorumi? Sähköposti? Kysymyksen suunnittelija saisi hieman miettiä, että kaikille(kuten minulla) järki ei tuollaista ymmärrä :)
Jooh.. olishan tuon voinut paremminkin esittää. Minä nyt kuitenkin tajusin tuon ihan yleisesti, ja vastasin jotain sieltä vaan ;9
Selkeitä kysymyksiä kiitos! Muutenkin nuo kysymykset voisi liittyä aivan johonkin muuhun kun tietokoneisiin....
Minä vastasin niin, että monelleko sivulle mulla on salasana. Siis, et ihan mitä vaan salasanoja. Ei tuo nyt niin tärkeä asia ollu mielestäni, et ihan uusi aihe piti perustaa. Teevati oisit voinu kuittaukset heittää palautteen kautta suoraan Antti Laaksoselle. Ei oo niin tieteellinen galluppi, et pitäs tollasia pohtia :)
No ei olekkaan :D Olisi vaan kiva vastata rehellisesti...
Kysymyksestä olen vastuussa minä, ikävää ettei se miellyttänyt :/ Tarkoitus oli laskea mukaan kaikki web-palvelut, joihin on salasana, mukaanlukien keskustelualueet ja sähköpostit. Mutta, kuten sanottu, tuskin kenellekään koituu vahinkoa, vaikkei gallupin tulos täysin todellisuudenmukainen olisikaan.
lainaus:
Muutenkin nuo kysymykset voisi liittyä aivan johonkin muuhun kun tietokoneisiin....
No enpä nyt tiedä, tämä sivusto kyllä voisi pysyä gallupeissaan tuossa tietokoneaiheessa... tietysti aina joskus voisi olla vähän alueen ulkopuoleltakin...
tietysti aina joskus..
tuosta nyt ei ota Erkkikään selvää"!
Käsittääkseni gallup tarkoittaa mielipidekyselyä...
Ja mitä minä käsitän, gallup on tosiaan mielipide kysymys. Muistin sen itsekin vasta nyt, sillä eihän tuollaisiin pikkuasioihin kiinnitä pahemmin huomiota. En ainakaan minä.
-Grey-
Kiinnostaako sinua Grey tuloksien manipulointi?
Kiitos, ei kiitos. En taida kokeilla sitä, vaikka sellainen voisi olla hyvinkin kiintoisaa sittenkin...
-Grey-
lainaus:
Käsittääkseni gallup tarkoittaa mielipidekyselyä...
Ehkä se tarkoittaa, mutta Ohjelmointiputkassa ei ole gallupia vaan viikon kysymys joka voi myös olla muu kuin mielipidekysely ;)
lainaus:
Kiinnostaako sinua Grey tuloksien manipulointi?
Hmm...tämän kysymyksen tarkoitus meni ohi minulta :)
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.