Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Ohjelmointikysymykset: C++: Ostetaan ohjelmointiopas

Sivun loppuun

Juvi1 [17.10.2005 19:42:22]

#

Elikkä jos joltain sattuisi löytymään ylimääräistä C++ ohjelmointi opasta niin tarjotkaa. Eniten minua kiinnostaisi tuo Inside C++ ohjelmoijan käsikirja muitakin saa tarjota.

Kiitos etukäteen

ville-v [17.10.2005 20:22:08]

#

Lainaa kirjastosta.

Juvi1 [17.10.2005 22:40:01]

#

olis se mukava, että se kirja löytys omasta hyllystä.
Kysyin tota Inside C++ ohjelmoijan käsikirjaa kirjastosta mutta ei löytyny ja kaikki kaupatkin sanoo että kirja on loppuunmyyty :(

Jyri [19.10.2005 17:47:09]

#

voin antaa vinkin: ÄLÄ MISSÄÄN NIMESSÄ OSTA PÄIVI HIETASEN C++ JA OLIO-OHJELMOINTI KIRJAA! Siin ei oo mitään hyödyllistä ja se maksokin iha pirusti :(

Antti Laaksonen [19.10.2005 18:02:15]

#

Kirjastosta kannattaa lainata ainakin kokeeksi ennen ostamista. Hietasen kirjassa on kyllä yhtä ja toista hyödyllistä.

Blaze [19.10.2005 18:40:33]

#

Jyri kirjoitti:

PÄIVI HIETASEN C++ JA OLIO-OHJELMOINTI KIRJAA!

Sulla on se? Haluakko myyä halvalla? Voisin olla kiinnostunu.

Zach [19.10.2005 19:36:16]

#

Hietasen kirja on kyllä juuri se, josta olen parhaiten oppinut c++:aa.

Zmyrgel [19.10.2005 20:02:45]

#

Älä missään nimessä osta Bjarne Stroustrupin C++ -kirjaa. Tekijä on C++-kielen kehittäjä ja sen näkönen on kirjakin. Äijä käy c++-kielen läpi "oikeilla" esimerkeillä millä tekee jotain eikä sellaisilla mitä muissa kirjoissa käytetään. Itse en ole opuksesta tajunnut mitään.
Tuo Päivi Hietasen kirja on hyvä aloittelijalle. Itse olen huomannut ainakin että siinä on selkeät esimerkit ja looginen järjestys asioille joten siitä on helppo oppi. Suosittelen.

Juvi1 [19.10.2005 21:07:08]

#

Joo olen ajatellut kanssa tuota päivi hiatasen kirjaa (näköjään jakaa mielipiteet kahteen), mutta itselle kolahtaa tuo inside c++.

Olen myös selaillut c++ vol1:stä, oli vaa aika epäselvä itelle. Jos ottaa vähänkin vaikeelukusen niin on se pelko et kiinnostus lopahtaa.

Eikö kenelläkään siis ole tota kirjaa myytävänä?

Zmyrgel [19.10.2005 22:00:08]

#

Kato Huuto.Netistä. Siellä on ainakin Hietasen kirjaa saatavilla.

Jyri [21.10.2005 15:10:19]

#

Blaze kirjoitti:

Jyri kirjoitti:

Jos oisit kysynyt n. 2 viikkoa sitten, olisin myynyt, mutta nyt kuulin, että koulussa alkaa syventävä C++ kurssi, joten en voi myydä.

exAtuu [22.10.2005 04:07:49]

#

Jyri kirjoitti:

Blaze kirjoitti:

Jyri kirjoitti:

Jos oisit kysynyt n. 2 viikkoa sitten, olisin myynyt, mutta nyt kuulin, että koulussa alkaa syventävä C++ kurssi, joten en voi myydä.

Heh, ensin haukut capslock paukkuen kirjan lyttyyn ja sitten kerrot tarvitsevasi sitä :P

Bjarne Stroustrupin kirja ei tosiaan ole hyvä aloittelijalle. Itse sain sen joululahjaksi, eikä se ole muuta kuin masentanut, ja kaikki osaamiseni perustuukin webistä löytyviin manuskoihin. Mutta kuten joku joskus jossain sanoikin, ensin luetaan webbitutoriaaleja, sitten joitakin kirjoja, sitten paistatellaan hetki omassa ylpeydessä ja luullaan osaavansa jotain, kunnes ostetaan Stroustrupin kirja ja todetaan että enhän mie osaa v*ttuakaan ;)

Itsekin voisin katsella tuota Hietasen kirjaa.

Sivun alkuun

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta