Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Yleinen keskustelu: Kellotusohjelma?

maker_ [24.09.2005 09:01:22]

#

Tarvitsisin kellotus ohjelman en aio yli kellottaa mutta minun
amd athlon a64 3200+ käy ali teholla.sen kello taajuus pitäisi
olla 2000mhz mutta nyt vain 984.48mhz;P

Eli millä ohjelmalla saisin toimimaaan koska mun biosista ei voi sitä näköjään säätää?

Heikki [24.09.2005 10:03:44]

#

Ei ylikellotusta tarvitse mihinkään piratismiin rinnastaa, se on ihan sallittua :)

Oletko varma BIOS:ista? Siellä saattaa olla jokin kohta jolla voidaan sallia prosessoriväylän taajuuden muuttaminen. Aika kummallista jos noinkin uudessa emossa ei olisi väylänopeuden nosto sallittua.

Minulla oli itselläni joskus samankaltainen ongelma kun vaihdon 800MHz duronista Athlon XP 1800+:aan, tällöin myös tuo 1800+ alkoi käymään aliteholla. Emolevyn ohjekirja kuitenkin neuvoi, että tarvittavan väylätaajuuden pystyi valitsemaan siirtämällä yhtä jumpperia emolevyllä. Eli kaivappa ohjekirja esiin.

Tempfile [24.09.2005 14:26:14]

#

Oletko katsonut, onko tuo pysyvä kellotaajuus, vai hyppääkö se ylöspäin kun koneen laittaa tekemään jotain prossua rasittavaa? Oletko tarkistanut BIOSista myös ettei ole päällä mitään automaattista alikellotusta tms.?

maker_ [24.09.2005 15:05:05]

#

On se sama koko ajan.damn katotaan jos löyvän jonkun oppaan:Djee se on semmonen joka tilanteen mukaan nousee siis kellotaajuus.Kiitos tosi paljon vastaajille koska teidän avullanne sain homman hoitoon:D

wwwapu [24.09.2005 17:55:29]

#

Osta laatua, osta asus. Cool 'n' quiet!^tm teknologia on aika nerokas idea. Kummastuttaa vaan että miksi tavaramerkissä on huutomerkki kun ylistetään hiljaisuutta. Vähän samanlaista kuin aggressiivinen pasifismi: juostaan tosi kovaa toisen nyrkkiä päin.

[edit]oletan että muutkin laatumerkit tukevat kyseistä tekniikkaa[/edit]

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta