Miten voin liikuttaa hiirtä kokokuvassa olevassa pelissäni esim. oikealle? Eli hiirtä ei pelissä näy mutta peliä olisi tarkoitus ohjailla kuten tavallisesti hiirellä ohjataan
Tutkit hiiren paikan ja vanhan paikan eron. Sit laitat hiiren ruudun keskelle ja liikuttelet pelissäs sit mitä haluut... Ainaki 3d pelissä vois toimii. 2d pelissä riittää iha vaa et tutkit koordit...
Mitenköhän se onnistuisi? Getcursorpos ja setcursorpos tuntuvat toimivan vain windowsin hiireen. Ja mitä tarkotat tuolla "Tutkit hiiren paikan ja vanhan paikan eron." ?
Etsit getcursorpos:illa hiiren sijainnin ja lasket hiiren paikan muutoksen verrattuna näytön keskikohtaan. Nollaat hiiren paikan laittamalla hiiren ruudun keskelle. Näin voit 3d pelissä "pyöriä" ympäri loputtomasti, eikä kuvakulman kääntäminen tyssää "näytön reunaan".
Vaikka ohjelmasi olisi kokoruudulla, voithan silti tutkia hiiren paikkaa noilla winapi funktioilla. Jotta saat omaan ohjelmaasi hiirikursorin, täytyyhän sinun se "windowsin hiiren" paikka tietää...
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.