Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Yleinen keskustelu: Oisko kukaan kiinnostunu peliprojektista?

Sivun loppuun

CyantLeap [17.08.2005 15:38:50]

#

Hakisin muutamaa innokasta/halukasta peliprojektiin, josta olis tarkotuksena tulla sellainen sukellusveneiden upotuspeli. Osaan itse VBtä, ja jos löytyy piirtotaitoisia ja/tai VB-koodaajia jotka haluavat auttaa niin voisitte kysellä osoitteesta isaiiquack@hotmail.com.

Muutamassa paikassa olette joidenkin pyyntöjä aliarvioneet, mutta sen voin sanoa että tämä on ihan rehellinen juttu. En itse aijo vierestä katsoa että jaa, jaa, ei tosta tollasesta mitään tule. Liityn itse projektiin samalla lailla kuin tekin.

--CyantLeap--

arcatan [17.08.2005 16:33:57]

#

Hitsiläinen. Mulla on liikaa aikaa ja intoa ja haluaisin osallistua johonkin pelirojektiin, mutta aina pitää käyttää VB:tä tai jotain vastaavaa :(

CyantLeap [17.08.2005 16:44:10]

#

No etkö silti voisi osallistua ;)

arcatan [17.08.2005 16:58:30]

#

CyantLeap kirjoitti:

No etkö silti voisi osallistua ;)

Olen lähinnä koodari enkä osaa VB:tä, ei taida onnistua ;)

tuomas [17.08.2005 17:59:32]

#

Voihan tommoseen osallistuu vaikka osaiski vaan esim. c/c++. Tekee sit vaikka piirtofunkkareita, pidemmät laskutoimitukset yms yms johonki dll kirjastoon, jota sit vb:stä käsin kutsutaan. Sillon peli pyörii myös vanhemmilla koneilla.

Tuolla tietoa mm. itse tekemästäni pienestä matikkakirjastosta.
http://www.koodari.net/aihe.php?alue=basic&id=12

Puhveli [17.08.2005 19:39:01]

#

Tästä aiheesta on ollut sivuston ulkopuolistakin keskustelua. Itse tosiaan olen kiinnostunut sukellusveneistä ja vedenalaisista ja molempien tekniikasta, ja olen tehnyt useitakin tällaisia pelejä. Yksi variaatio on ilotikulla keikuteltava sukellusvene jonka torpedoilla ammutaan kaloja. Valitettavasti tämänsuuntaiset pelit ovat kovin yksinkertaisia, eikä niiden suoma haaste näin ollen ole riittävä täyttämään itseni kaltaisen eliittiohjelmoijan vaatimuksia. Jos saat tämän peliehdotuksesi vetämään, voin sangen kernaasti olla projektissa mukana henkisenä tukena ja asiantuntija-apuna sekä tekniikassa että suomen kieliopissa, joskaan grafiikan piirtoon / suunnitteluun / softaamiseen en viitsi itse osallistua.

CyantLeap [18.08.2005 08:08:35]

#

Puhveli kirjoitti:

Jos saat tämän peliehdotuksesi vetämään, voin sangen kernaasti olla projektissa mukana henkisenä tukena ...

No, muutama muutama on halunnut liittyä tähän. Itse osaan kyllä piirtääkin (niin että kelpaa), mutta hahmon, esineen, asian piirtämisen hahmottelu on vaikeaa. Siksi olen aina jotakuta pyytänyt tekemään grafiikkaa.

Joskus on koodaukseen tullut vaikeuksia, mutta tässä projektissa muita koodaajia ei ehkä tarvita.

--CyantLeap--

Nitros [21.08.2005 10:37:34]

#

Minä voisin osallistua grafikkona!

Tumpelo [21.08.2005 10:41:47]

#

Vinkki: laita taustamusiikiksi The Beatles - Yellow submarine ;)

CyantLeap [21.08.2005 14:50:21]

#

Nitros kirjoitti:

Minä voisin osallistua grafikkona!

Hyvä! :)

Jokainen joka haluaa yrittää/auttaa, voitte piirtää aluksen seuraaviin mittoihin: 160 (leveys) x 48 (korkeus)

Ketään ei lytätä eikä haukuta, vaikka piirroksessa ei olisi muuta kuin yksi viiva. Tämän voit/voitte lähettää sähköpostiini.


Sivun alkuun

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta