Viimeksi minä kysyin JavaScriptistä tätä samaa, mutta nyt, nyt mä kysyn, miten ne toimii PHP :ssa, vai toimiiko ollenkaan? Eli siis; Jos vaikka käyttäjä painaa ylöspäin(se on numeroyhdistelmä 36), niin sitten tulee vaikka teksti painoit juuri ylänuolta. Laita sitten esimerkkikin mukaan. Kiitos.
ei toimi!
Okei
Kannattaa vilkaista myös FAQ:sta miksei PHP:llä tällainen toiminta onnistu: php-faq.
PHP:llä voi tietysti ohjelmoida myös ohjelmia esim. GTK:n kirjastojen avulla, mutta html sivustoilla näppäinten lukeminen onnistuu vain javascriptillä tai jollain upotetulla sydeemillä kuten javalla tai activeX kontrolleilla.
Voisko sitten tehdä niin, että mä teen javascriptissä sen vaikka muuttujaan painallus, ja vaihdan sen sitten PHP :n muuttujaan painallus_PHP?
Perinteinen vastaus olis "ei onnistu ilman sivun uudelleenlatausta", mutta XmlHttpRequestin myötä jonkulainen lähes-reaaliaikanen systeemikin vois onnistua. Suosittelen kuitenkin jättämään homman sikseen ja ajattelemaan asiaa uusiksi.
Ja ainahan sinne voi viritellä jotakin frameilla. Suosittelen kuitenkin, kuten Blaze jo sanoi, jatkoajattelua.
Näin on, kiitti.
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.