Nyt tuli ihan ama kysymys, mutta jos sanotaan että DirectX työkalut on Visual c++:lle, niin toimiiko se myös silloin perinteisessä C++ 4.??. (siis versio numero jota en muista)
Vai onko tämä Visual C++ ihan eri juttu kuin vanha C++.
Vanha C++ ? Tarkoitatko jotain C++-builderia, vai onko minulla aukko sivistyksessä kun en tuollaisesta ole kuullut/muista?
Mikä on perinteinen "C++ 4.??", entä "vanha C++"?. C++ on se KIELI, ei OHJELMA.
Jos työkalut ovat Visual C++:salle, silloin en usko niiden toimivan vanhemmissa/muissa C++-kääntäjissä. DirectX-kirjastoja löytynee toki muillekin kääntäjille, välillä harrastajien tekemänä.
Tarkoitin siis perinteisellä tätä Borlannin kääntäjää.
Miten Visual C++ poikkeaa perinteisestä C++:sta, ja onko siitä kääntäjää saatavina ilmaiseksi.
Ei tietääkseni. Visual C++ on kääntäjä. Niinkuin Mingw. Visual C++ ei tietääkseni poikkeaa muista kääntäjistä. Korjatkaa, jos olen väärässä.
Minulla on kyllä sellainen käsitys, että kyllä on kääntäjäkohtaisia eroja CPP:ssä. Eli VC++ poikkeaa, todellakin, muista kääntäjistä. Mietitäänpä: mitä järkeä on maksaa tuhottomasti rahaa MVCPP6, jos ihan samat asiat (tismalleen) löytyy ilmaisista, tai halvemmista, kääntäjistä. Eli väkisinkin on eroja, pienempiä ja suurempia.
No jos oikein tarkoiksi ryhtyy, eroa esim. Visual Cpp ja Dev-Cpp on, että Visual Cpp maksaa tuhottomasti, Dec-Cpp on ilmainen :)
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.