Onkos Putkalaisista muita lähtijöitä vuoden 2005 toiseen erään ja jos ei niin milloinkas keskimäärin (Viikon kysymykseksi itse asiassa voisin ehdottaa)? Itsehän suuntaan Kajaaniin viestimieheksi. Kirjoitan juuri opasta, kuinka kunnon dataaja voi lieventää palvelusajan vieroitusoireita. Lisää projektista kunhan saan jotain aikuisten oikeasti aikaiseksi :).
Ei, mutta varmaan ensivuonna tulee kutsu kutsuntoihin tjs... 3viikkoa vanhemmalle serkulle tuli jo jokunen kuukausi sitten ja se on syntynyt 87 jouluna, kun minä taas olen syntynyt 88 tammikuussa.
Ohi on 2/04, hajotkaa aamuihin :-)
Heheeh, ens syksynä ois kutsunnat. Lääkäri kirjoitteli jo C:n paperit että eipähän tuo paljoa elämänrytmiä minulla muuta :)
Ohi on 1/95 =) Kutsu kertauksiin lienee jo matkalla prkl
Ohi on täälläkin, 2/03. Koittakaahan tosiaan hajoilla :)
zacura kirjoitti:
Ohi on 2/04, hajotkaa aamuihin :-)
Ohi? Vielä 2 viikkoa :| 2/04 Ei tunnu kotiutuvan koskaan :/
Marraskuussa kutsunnat, en sitten tiiä koska 'pääsee' mettään :P
Ei tarvitse kolmeen vuoteen miettiä tuollaisia asioita :P
Ja olisin mennyt joskus 2004 mutta vapautettiin :P
http://cgi.evtek.fi/~k0101030/tj.php tuollaisen joskus tein, ettei pääse unohtumaan tuo TJ :) TJ on paljon, mutta onneksi negatiivistä ;)
tod.näk 2/07, hajotkaa aamuihin, mä alan hajota kahden vuoden päästä.
I/06 Parolannummi Panssariviesti
Alunperin oli II/06 mutta hain siirtoa.
II/00
GTJ 0
<<<
Kajaaniin se oon minäki menos vajaan 2 viikon päästä. Tosin sotilaspoliisiksi ja vieläpä odotan sitä :D
Olisin varmaan mennyt jo nyt, mutta kun ne ei päästä alle 18-vuotiaana sinne. Syntymäpäivä kun sattuu olemaan n. kuukauden liian myöhässä. :/
II/04 - vielä viikko ja pari päivää niin ohi on.
Hajotkaa aamuihinne.
T: Reservin Pioneeri. :)
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.