Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Yleinen keskustelu: MMORPG Projekti

Sivun loppuun

SempRO [23.06.2005 23:21:06]

#

Tenshin no Okurimono ( Nimi Saatta Vaihtua )

Alkutekijöissä oleva täysin 3D / 2D Juonipohjainen MMORPG ( Massive Multiplayer Online RPG ) Peli

Projektiin Tarvitaan Seuraavien Alojen Tuntijoita:
- Serverin Koodaajia (C++)
- Pelin Koodaajia (C++ ja VB)
- Tietokantojen Ylläpitäjiä (SQL ja Teksti)
- Piirtäjiä / Graafikkoja (Kuvat,Käyttöliittymä,itse peli)
- 3D Animaattoreita (Kartat,Hahmot,Tavarat)
- Kartan "Muokkaaja"
- Tarinan Kirjoittaja
- Ideoita ja Ajatuksia !

Lisää Tietoa
http://s10.invisionfree.com/ShugoTenshi/index.php?

Yhteydenotot
MSN mijs@suomi24.fi
EMAIL mijs@postia.fi

Gwaur [23.06.2005 23:31:17]

#

Oho 天心の贈り物 kielillä :o Saanen udella, onko nimen tarkoitus tarkoittaa jotain tyyliin "Jumalallisen tahdon/aikeen lahja"? :)

Onkos sinulla minkäänlaista hajua vielä, että millainen tarina tähän olisi tulossa? Hyvällä säkällä mun oma skifi-/fantasiakertomus sopiiki vahingossa siihen hyvin, kuten se on tähän mennessä myös sopinut Waltarin piisin Atom Angel sekä Nighwishin piisien Forever Yours ja Ghost Love Score lyriikoiden sisältöön saumattoman mainiosti. :P Vahingossa nimittäin. Olin saanu suunniteltua tarinan loppuun jo ennen ku jaksoin mistään kivojen kappaleiden sanoista ottaa selvää. (se ite kertomus ei kuitenkaan ole vielä valmis)

SempRO [23.06.2005 23:35:11]

#

Lisääppä mun messengeri niin jutellaan enmmän =)

Metabolix [23.06.2005 23:35:53]

#

Taas tällainen :)
Onpa vakuuttavaa. Etsitään väkeä projektiin, jota ei ole vielä ilmeisesti edes aloitettu, ja kun ei suunnitelmaakaan ole, niin ei siitä mitään tulekaan. Ensin (realistisen tasoinen) suunnittelu, sitten lisää väkeä. Ilmoituksen kieliasukin (turhat isot kirjaimet, kieliopilliset outoudet, ...) taas kerran nostaa odotuksia, kuten myös se, että sivustolla haetaan jo betatestaajia. Mielenkiintoista olisi tietää, mistä moinen nimi, kun mitään juonta, maailmaa tms. ei ole nähtävästi kehitetty.

Gwaur [23.06.2005 23:37:40]

#

SempRO kirjoitti:

Lisääppä mun messengeri niin jutellaan enmmän =)

Nää, ei mulla ole messenkeriä. IRC:stä mut kyllä löytää tällä samalla nimimerkillä ja skypellä olen gwauri pienellä geellä ja i perässä.

SempRO [23.06.2005 23:37:42]

#

Metabolix kirjoitti:

Taas tällainen :)
Onpa vakuuttavaa. Etsitään väkeä projektiin, jota ei ole vielä ilmeisesti edes aloitettu, ja kun ei suunnitelmaakaan ole, niin ei siitä mitään tulekaan. Ensin (realistisen tasoinen) suunnittelu, sitten lisää väkeä. Ilmoituksen kieliasukin (turhat isot kirjaimet, kieliopilliset outoudet, ...) taas kerran nostaa odotuksia, kuten myös se, että sivustolla haetaan jo betatestaajia. Mielenkiintoista olisi tietää, mistä moinen nimi, kun mitään juonta, maailmaa tms. ei ole nähtävästi kehitetty.

Noh Kyllä se alullaan jo on ja ideoitakin tuntuu riittävän. Sen näkee sitten tuleeko mitään =) Se on kato hankala aloittaa kun ei osaa koodata ;-)

Gwaur: Milläs IRC servulla pyörit ?

Gwaur [23.06.2005 23:54:16]

#

SempRO kirjoitti:

Gwaur: Milläs IRC servulla pyörit?

irc.cc.tut.fi:llä eniten. Jos verkkoa tarkoitit, niin IRCnetissä, QuakeNetissä ja TheOneRing.netissä tällä hetkellä olen.

T.M. [24.06.2005 00:49:46]

#

Voi jeesus sentään.

[sarkasmi]
Mäki hei voisin alottaa projektin! Sen nimi on Kounter Strike Rooli Peli. Tarinaa ei oo tehty, ei mitään! Mut nimi on (mut seki saattaa vaihtuu sit ehkä kai joskus ehkä). Et voisko joku tulla tähä projuun meesiin!? Tarttisin seuraavanlaisen listan alan osaajia:
- Elite guruja 5 kappaletta
- Ideoitten kehittäjiä 7 kappaletta
- C/C++, VB, PHP, MySql osaajia 5 kappaletta
- Rahaa 300€
- 4 kappaletta graafikkoja.
- 3 kappaletta ideoiden keksijöitä.

Niin, ja palkkaa ei tule, ja kaikki oikeudet pelistä pysyy minulla.
[/sarkasmi]

;DDD

SempRO [24.06.2005 01:22:01]

#

Ei tässä rahan perässä olla :D

tsuriga [24.06.2005 03:45:17]

#

Kyllä projektilla organisaattorikin pitää olla, mutta se on sitten jokaisen oma asia, luottaako häneen ja alkaa toteuttamaan hänen käskyjään. Itselle ei syntynyt hyvää kuvaa projektista vähäisen tiedon ja huonon kieliopin vuoksi.

hunajavohveli [24.06.2005 09:43:21]

#

Tämä oli muuten väärällä alueella, joten siirsin.
SempRO: Oletkos itse se, joka tätä projektia johtaa? Ja mikä on oma osuutesi tässä projektissa?

rndprogy [24.06.2005 10:20:01]

#

koska SempRO kirjoitti:

Se on kato hankala aloittaa kun ei osaa koodata

Ja tämän takia minuakin kiinnostaa vohvelin jälkimmäinen kysymys. Pelia on aloittamassa eikä osaa koodata. Yleensähän projektin johtaja on se joka koodauksen parhaiten taitaa. Kai. On se hyvä kun on hyvät lähtökohdat :P

SempRO [24.06.2005 10:21:54]

#

hunajavohveli kirjoitti:

Tämä oli muuten väärällä alueella, joten siirsin.
SempRO: Oletkos itse se, joka tätä projektia johtaa? Ja mikä on oma osuutesi tässä projektissa?

Kaverin projekti tämä on ( Ei muuten osaa suomea joten mun piti kirjoittaa tänne aihe tästä ) Juonta ja Tietokantoja järjästelen kun en osaa koodata =(

rndprogy : Kyllä siinä on tyyppi joka osaakin :P

rndprogy [24.06.2005 10:37:05]

#

Ai kaverin projekti? Sen oisit voinut mainita jo aihetta alottaessasi.

Wlan [24.06.2005 13:46:01]

#

SempRO, millaisia pelejä olette tehneet ennen tätä projektia? Jos vastaus on jotain "pallo syö pallon...", niin kannattaako heti alkaa tekemään näin isoa projektia. Ei siinä muuten mitään, mutta tämmöiset isommat projektit yleensä tuppaavat jäämään kesken.

BlueByte [24.06.2005 13:47:01]

#

http://www.gamedev.net/features/comic/images/public_comics/12-15092004.gif

SempRO [24.06.2005 14:01:38]

#

Nyt lopppuu whinettäminen ... Kokeilumielessä tätä vain tehdään , jos onnistuu niin onnistuu mutta jos ei onnistu niin saapahan ainakin pohjaa seuraavaa juttua varten. Ei tätä niin vakavasti kannata ottaa =)

maker_ [29.06.2005 12:32:39]

#

Kiitoksia Blue Bytelle vaan hyvästä jutusta ja lisäksi tuo T.M juttu oli kyllä aika hyvä;)Mistä sä tuommosen löysit vaiko keksit?:D Ja tuosta MMORPG massive online multiplayer game o jos oikein muistan tuli heti mieleen kauhea massiivinen peli niinkuin runescape ja sitä en jaksa uskoa että siitä niin massiivinen tulee koska en ole paljonkaan sun kaverin koodaustaidoista kuullut:P

Spongi [30.06.2005 09:23:29]

#

Löysin sattumalta tämmösen: http://www.devmaster.net/articles/building-mmorpg/

K-Zodron [01.07.2005 17:58:07]

#

Jos vielä rullaa, niin kyllähän minä voisin serveri kooderiksi ryhtyä :P

tgunner [01.07.2005 20:08:32]

#

Hmm, jotenkin minusta tuntuu ettei noin iso projekti onnistu tälläisellä porukalla ;). Ei millään pahalla, mutta vaikuttaa aika isohkolta näin pienelle porukalle.

tuomas [01.07.2005 22:38:53]

#

Naah, jos ihmisillä oikeasti on aikaa ja halua projektia tehdä niin pienelläkin porukkalla saadaan paljon aikaan. Porukassa tehdessä jokin kunnollinen suunnitelma on myös välttämätön.

maker_ [03.07.2005 22:27:53]

#

Täällä ainakin ihmiset näyttävät osaavansa asiansa;)

tuomas [03.07.2005 23:01:49]

#

Toivottavasti juu :)

Tämä kun tälläinen porukan etsimis aihe nyt on, niin jatkampa tänne.. suotta sitä uutta aihetta luomaan.
Itsellä on jo eräs erittäin pitkälle edennyt projekti, tai oikeastaan jo lähes valmis. Etsisin yhtä tai useampaa ihmistä tekemään projektiini 3D malleja, itsellä kun taidot eivät ole siinä kovinkaan loistavat. Tämän takia nykyiset mallit ovat hieman huonoja.


Sivun alkuun

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta