Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Yleinen keskustelu: kotiverkossa "vakoilua"

Sivun loppuun

eraggo [06.06.2005 13:40:03]

#

mulla on aina mieli tehdä perheen jäsenille kiusaa joten.... onko olemassa ohjelmaa/komentoa/jotakin millä voisi katsoa toisen näyttöä(pienverkossa) oman koneen kautta?? se olisi kiva "jäynä"... :D

Jos tiiät tällaistä ohjelmaa niin viestii vaan :D

tiään kyllä että se kuullostaa rikolliselta toiminnalta mutta se on vaan jäynä perheen jäsenille :D

aeolus [06.06.2005 13:42:44]

#

eraggo kirjoitti:

mulla on aina mieli tehdä perheen jäsenille kiusaa joten.... onko olemassa ohjelmaa/komentoa/jotakin millä voisi katsoa toisen näyttöä(pienverkossa) oman koneen kautta?? se olisi kiva "jäynä"... :D

Jos tiiät tällaistä ohjelmaa niin viestii vaan :D

tiään kyllä että se kuullostaa rikolliselta toiminnalta mutta se on vaan jäynä perheen jäsenille :D

Kuulostaa kivalta :D Mullekki saattais olla hyötyä tällasesta, kiusaisin siskoa.

hunajavohveli [06.06.2005 14:01:03]

#

eraggo kirjoitti:

tiään kyllä että se kuullostaa rikolliselta toiminnalta mutta se on vaan jäynä perheen jäsenille :D

Se on rikos joka tapauksessa, vaikka olisikin vain perheen sisäinen asia.

sooda [06.06.2005 14:03:16]

#

VNC on keksitty. Tota saa sitten käyttää jos vastapuoli antaa luvan. ;)

Tempfile [06.06.2005 14:04:40]

#

Mutta perheen asiat ovat kyllä jo varsin huonosti, jos asiaan tuollaisen takia poliisi sekoitetaan. "Rikos se on vasta kun siitä jää kiinni." :] Törkeäähän tuo kuitenkin on, ja siksi onkin hyvä etten keksikään juuri mitään keinoa tuon toteuttamiseen(tai en ainakaan kerro ;]), lukuunottamatta perinteisen kameran virittelyä koneenkäyttäjän selän taakse.

hunajavohveli [06.06.2005 14:06:26]

#

Joop, ei se siitä poliisista kiinni ole. Sopisi sen sijaan miettiä vähän, mikä on eettisesti ajatellen sallittua.

eraggo [06.06.2005 16:06:43]

#

siis tämä on vain pilailua... :d kiitos sooda

zacura [06.06.2005 18:02:06]

#

Jos pelkkä verkkoliikenteen vakoilu riittää niin kannattaa kokeilla Etherealia. Toimii tosin vain jos koneet on kytketty hubiin eikä kytkimeen, eikä toimi kaikilla verkkokorteilla.

aeolus [06.06.2005 23:12:58]

#

eraggo kirjoitti:

mulla on aina mieli tehdä perheen jäsenille kiusaa joten.... onko olemassa ohjelmaa/komentoa/jotakin millä voisi katsoa toisen näyttöä(pienverkossa) oman koneen kautta?? se olisi kiva "jäynä"... :D

Jos tiiät tällaistä ohjelmaa niin viestii vaan :D

tiään kyllä että se kuullostaa rikolliselta toiminnalta mutta se on vaan jäynä perheen jäsenille :D

tuli tosta vielä tällainen mieleen: jos kyseisen tietokoneen käyttäjä sillä hetkellä on esim. messengerissä, niin voinko sitten lähetell viestejä minun koneeni kautta?

KeKimmo [06.06.2005 23:21:39]

#

Jaaa-has. Koodaa oma ohjelma, joka hoitaa tuon. Opitkin varmaan ihan kivasti sitä tehdessäsi ;)

eraggo [07.06.2005 15:56:48]

#

kimmoke kirjoitti:

Jaaa-has. Koodaa oma ohjelma, joka hoitaa tuon. Opitkin varmaan ihan kivasti sitä tehdessäsi ;)

en oikein osaa tehdä tollasta.... :D


Sivun alkuun

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta