mulla on aina mieli tehdä perheen jäsenille kiusaa joten.... onko olemassa ohjelmaa/komentoa/jotakin millä voisi katsoa toisen näyttöä(pienverkossa) oman koneen kautta?? se olisi kiva "jäynä"... :D
Jos tiiät tällaistä ohjelmaa niin viestii vaan :D
tiään kyllä että se kuullostaa rikolliselta toiminnalta mutta se on vaan jäynä perheen jäsenille :D
eraggo kirjoitti:
mulla on aina mieli tehdä perheen jäsenille kiusaa joten.... onko olemassa ohjelmaa/komentoa/jotakin millä voisi katsoa toisen näyttöä(pienverkossa) oman koneen kautta?? se olisi kiva "jäynä"... :D
tiään kyllä että se kuullostaa rikolliselta toiminnalta mutta se on vaan jäynä perheen jäsenille :D
Kuulostaa kivalta :D Mullekki saattais olla hyötyä tällasesta, kiusaisin siskoa.
eraggo kirjoitti:
Se on rikos joka tapauksessa, vaikka olisikin vain perheen sisäinen asia.
VNC on keksitty. Tota saa sitten käyttää jos vastapuoli antaa luvan. ;)
Mutta perheen asiat ovat kyllä jo varsin huonosti, jos asiaan tuollaisen takia poliisi sekoitetaan. "Rikos se on vasta kun siitä jää kiinni." :] Törkeäähän tuo kuitenkin on, ja siksi onkin hyvä etten keksikään juuri mitään keinoa tuon toteuttamiseen(tai en ainakaan kerro ;]), lukuunottamatta perinteisen kameran virittelyä koneenkäyttäjän selän taakse.
Joop, ei se siitä poliisista kiinni ole. Sopisi sen sijaan miettiä vähän, mikä on eettisesti ajatellen sallittua.
siis tämä on vain pilailua... :d kiitos sooda
Jos pelkkä verkkoliikenteen vakoilu riittää niin kannattaa kokeilla Etherealia. Toimii tosin vain jos koneet on kytketty hubiin eikä kytkimeen, eikä toimi kaikilla verkkokorteilla.
eraggo kirjoitti:
tuli tosta vielä tällainen mieleen: jos kyseisen tietokoneen käyttäjä sillä hetkellä on esim. messengerissä, niin voinko sitten lähetell viestejä minun koneeni kautta?
Jaaa-has. Koodaa oma ohjelma, joka hoitaa tuon. Opitkin varmaan ihan kivasti sitä tehdessäsi ;)
kimmoke kirjoitti:
Jaaa-has. Koodaa oma ohjelma, joka hoitaa tuon. Opitkin varmaan ihan kivasti sitä tehdessäsi ;)
en oikein osaa tehdä tollasta.... :D
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.