Latailin apachen win 2k prohon ja nyt tuli ongelmat. Mistä tuon konfikuroinnin voi käynnistää, kun Congif filu ei avaa itseään. Tuntematon tiedostotyyppi.
Paina hiiren oikean puoleista nappia sen tiedoston päällä ja valitse listalta Avaa sitten tulee Windows ei voi avata tätä tiedostoa ilmoitus valitset sivun alhaalta valitse ohjelma luettelosta ja painat ok:ta sitten valitset listalta muistion
Avaa suosikkitekstieditorisi. Ota File > Open, selaa Apachen hakemistoon ja poimi sieltä tuo konffitiedosto.
Juu. Huomasin tämän jo. Että kun olen tyhmä. Kokeilin joskus Apachea ja siinä oli graafinen asetustus systeemi. Toinen probleema:
Olen asentanut Apachen ja ohjannut DynDNS palvelun, mutta kun testaan palvelintani niin se ei näy muille. Minulla se kyllä näkyy kotiverkon kaikissa nettiin kytketyissä koneissä. Mikä siis avuksi?
Sinun pitää reitittää netistä saapuvat portin 80 kyselyt oikeaan osoitteeseen lähiverkossasi. Eli käytännössä joudut säätämään tavalla tai toisella netin jakavaa laitettasi/sen palomuuria.
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.