Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Yleinen keskustelu: Kysely ohjelmoinnista

Sivun loppuun

Nitros [28.05.2005 17:00:37]

#

1.Monta vuotta olet jo ohjelmoinnut?
2.Oletko mielestäsi:Aloittelia,Kokenut,Nero,Guru?
3.Mitä muita ohjelmointikieliä osaat?
4.Mitä oppimis taktiikkaa suosittelet kaikille?

Vastakaa vain noihin.
Tämä on tavallinnen kysely...

squid [28.05.2005 17:23:02]

#

Ehkä hiukan väärä alue, olisin itse laittanut Yleiseen, mutta menköön..

1. Nyt taitaa tulla 3. vuosi täyteen
2. Vaikea sanoa, mutta veikkaan että olen tuossa Aloittelijan ja keskisverron välissä
3. Mitään en kokonaan osaa, mutta hallitsen QBn, C++an ja PHP:n
4. Lue oppaita, opettele yksi asia kerrallaan, ja aina kun opit jotain, harjoittele sitä, ei kannata luovuttaa

Deewiant [28.05.2005 17:25:26]

#

Tämä on väärällä alueella.

1. "Kunnolla" noin vuoden, mutta jos kaiken maailman satunnaiset .bat-skriptailut ja vieläkin satunnaisemmat Sinclair BASICilla pelleilyt lasketaan (itse en niitä laskisi), niin jotain 12 vuotta.
2. Kokenut.
3. "Muita"? Kuin mitä? No, koko lista: C, C++, D, Ruby, Java ovat ne joita osaan suhteellisen hyvin, ja sitten vähemmän hyvin: Haskell, Python, Perl, PHP.
4. Lue tutoriaaleja ja koodia, ja etenkin kirjoita koodia. Tekemällä oppii parhaiten.

Blaze [28.05.2005 17:45:35]

#

Siirsin.

1. Ensimmäisen kerran tutustuin kun olin seiskalla. Sen jälkeen enemmän tai vähemmän aktiivisesti. Mitäs tuosta nyt tulee... 8 vuotta.
2. Kokenut.
3. No lähinnä VB:tä ja PHP:tä.
4. Tutoriaali ja tekstieditori auki samaan aikaan ja vuorotellen lue ja kirjota koodia.

sqwiik [28.05.2005 17:51:25]

#

1. Yläasteen 9. luokalta 1999, eli noin 6 vuotta.
2. Kokenut
3. C/C++, QB/VB, Delphi melko hyvin hallussa.
4. Yritys ja erehdys. Kääntäjän helpin kautta, siis ^^

Kape [28.05.2005 18:02:39]

#

1. Puoli vuotta.
2. En ihan aloittelija mutta en kokenutkaan.
3. Osaan hyvin phptä. Kehnosti vbtä ja vähän paremmin Pythonia.