Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Nettisivujen teko: Kuinka luoda tälläinen?

Sivun loppuun

juhaz [20.05.2005 11:39:36]

#

osaisiko kukaan sanoa, että kuinka voidaan tehdä tälläinen?

http://www.hitmonger.com/?26664

En osaa selittää kunnolla mitä tuo tekee, mutta kokeilkaa... Sillä pitäisi saada kävijöitä haluamaasi osoitteeseen tjs...? Tuollainen olisi kiva saada väsättyöä omille sivuille niin saisi silläkin ehkä sitten jonkinverran kävijöitä :D

Lebe80 [20.05.2005 11:42:57]

#

siis mitähänsä nyt oikein edes yrität selittää?

siis tehdä joku ihmeen mainos-kotisivu? vai mikä?

selitäppä kuitenkin hieman tarkemmin.

juhaz [20.05.2005 11:49:40]

#

Hitto, kun osaisi selittää :D
Siis tuollainen mainoshommelisivusto kuten tuo hitmonger... tainno en tiedä :D

Joku sillainen, että siinä on lista sivuista (vaikka viisi eniten pisteitä saanutta) ja sitten linkki "all", josta löytyisi kaikki sivut ja käyttäjä voisi siitä jostain rekisteröityä, jossa se säätäisi sen, että mikä sivu on se mihin käyttäjä niitä kävijöitä haluaa ja sitten se saisi jonkun oman henkilökohtaisen osoitteen, jota mainostamalla hän saisi pisteitä ja pisteet nostaisivat sivua tilastoissa korkeammalle ja niinedelleen...

Lebe80 [20.05.2005 12:16:40]

#

siis haluat tehdä itse tuollaisen sivuston, johon voi lisätä linkkejä?

Eihän semmosen tekeminen vaikeaa ole, hieman php:ta ja mysql:ää sekasin, ni vot! Se on siinä.
Toinen asia onkin, miten saat käyttäjiä eksymään sinne sivuillesi, ja jos totta puhutaan, en inhoa juuri mitään enempää kuin kaiken maailman urll-listoja. Mieluummin tekisit kunnon kotisivut.

HellCome [22.05.2005 20:35:18]

#

Josko nyt ihan oikein ymmärsin yskän, niin pitäisi saada itselleen lisää kävijöitä? No ei muuta kuin bannerinvaihtoon. Teet jonkun sivun (jonne on pieni linkki joltain sivultasi, eli kukaan ei pääse kuin pakolla sille bannerisivulle) ja sinne sitten bannerinvaihtoa. Tai jos sitten itse haluat tehdä tuollaisen "bannerinvaihtosivuston", niin mitä ihmeen hinkua siinä on? Hommaat vain jostain "jaettavia bannereita" ja sitten jakelet niitä...?

netman87 [24.05.2005 09:45:09]

#

:) hyvä idea mutten itse luottas nuihi...
Kävijät tulee ku toinen kaveri o kertonu osotteen :P

gyperfox [24.05.2005 13:59:10]

#

Tollainen menee liian monimutkaiseksi, mutta ihan mahdollinen php+mysql. Jos sivusi ei ole kiinnostavaa sisältöä, niin surffaaja ei palaa niille.

Esim. Mä käyn täällä, koska täälä on hyvä foorumi, hyviä oppaita ja loistavia koodivinkkejä.

Voisit lisätä sivun hakukoneisiin (toi on paras/vaivattomin)
Panosta sisältöön (Käyttäjän on helppo palata sivuillesi)
Bannerit kehiin (Toimiva)

renni [25.05.2005 00:53:27]

#

Miks omille sivuille pitäs saada paljon kävijöitä? Määrä ei korvaa laatua. Jos sivut ovat hyvät niin ne kyllä tavoittavat kohdeyleisön, muilla kävijöillä tuskin väliä.

Jakezu91 [26.05.2005 15:43:14]

#

Tarkotitko nyt kenties Pop-up ikkunaa?

Sivun alkuun

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta