Nyt meni kyllä hermot taas. Viikon kysymyksissä ei ole koskaan oikeaa vaihtoehtoa :)
Jotenkin noissa vaihtoehdoissa ei ole mitään järkeä, aivan kuin kaikilla olisi koti täynnä tietokoneita? (Kymmenkunta!?)
Tai sitten ei ollenkaan? Kukapa koodari ei omistaisi konetta kotonaan?
Äh, ei näin.
Ehkäpä nämä vaihtoehdot olisivat hieman paremmat:
- Ei yhtään
- Yksi ainoa
- Muutamia
- Enemmän
Ja miksei noita vaihtoehtoja voisi olla vaikka kuusi? viisi? jne.
Olen puhunut.
On kyllä tosiaan aika "leveäväliset" vaihtoehdot tämänhetkisessä kysymyksessä. Vastaukset painottuvat aika reippaasti tuohon ensimmäiseen vaihtoehtoon.
Mites olis...
- 0
- 1
- 2 tai 3
- Useampi
Tosin kysymys on jo tuolla joten kaatunutta maitoa tässä
surraan =)
Hmm.. Kyllä joku vastasi, ettei ole konetta.
Kumpi vaihtoehto sitten onkaan lähempänä, jos kotona sattuisi olemaan tasan yksi tietokone, ei yhtään (=0) vai muutama (oman käsitykseni mukaan yleensä 3 tai enemmän)?
Muutama taitaa olla yleisempi, esimerkiksi minulla itselläni on kaksi konetta.
Minulla on kolme, mutta kuten
T.M. kirjoitti:
Jotenkin noissa vaihtoehdoissa ei ole mitään järkeä, aivan kuin kaikilla olisi koti täynnä tietokoneita? (Kymmenkunta!?)
Tai sitten ei ollenkaan? Kukapa koodari ei omistaisi konetta kotonaan?
eiköhän "kymmenkunta" mene yli??
Mullakin on kolme kappaletta, mutta kymmenen on ehkä vähän liikaa. Ja ne kaksi on kasibittisiä kuusnelosia.
No.. Oletan että kysymyksen laatija keksii vain muutaman järkevän vastauksen. Jos äo ei riitä keksimään viittä vastausta yhteen kysymykseen niin noinhan siinä käy.. :)
Yleensä yhden pitäisi olla jotenkin huvittava, jos olen oikein käsittänyt Arkistosta...?
Jos aivan oikeaa vastausta ei löydy, kannattaa valita se, joka on lähinnä totuutta. Viikon kysymykseen ei kannata suhtautua haudanvakavasti, ja yleensä yritän keksiä hauskoja vaihtoehtoja. Vastausten jakaumaa on toki vaikeaa arvioida etukäteen.
Hui kamala se olitkin sinä Antti!!
*pahoittelee*
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.