Voisin kyllä sanoa, että asiat ovat parantuneet siitä putkasta mikä ennen joskus oli. (en tiedä milloin)
Jos käytte vanhassa putkassa pääset sinne tästä. Enää Basicin käyttäjiä ei syrjitä kuten silloin.
Hienothan nuo oli =)
Harrastelija kirjoitti:
Enää Basicin käyttäjiä ei syrjitä kuten silloin.
Miten niin silloin syrjittiin? Koodivinkeistä tuolloin näemmä suurin osa QB:lle, 2. eniten VB:lle. On muuten nykyäänkin sama järjestys.
Sanotaanko että ulkoasussa on tullut tehtyä SELKEÄ parannus. Ei tuo mikään huono ulkoasu ollut, mutta nykyinen on paljon selkeämpi.
Ja info-sivullahan on vielä vanhemmasta ulkoasusta kuva. Tuosta ei olekkaan itsellä paljoa muistikuvia, mutta taisi sekin ihan ok olla.
noh, jos käyt keskusteluissa, niin siellä oli aihe, että Basic ohjelmoijia surjitään (ainakin mua).
Ja kaikki osanottajat (tai lähes kaikki) myönsivät saman asian että asiat paranee paranemistaan... :D
Ja tarvitseeko se käydä tuolta lukemassa, kun sen voi lukea nykyisessä (aidossa) Ohjelmointiputkassa?
https://www.ohjelmointiputka.net/keskustelu/1033-qb-ohjelmoijia-ainakin-mua-syrjitään
Jeps, vain ulkoasu on muuttunut. Tietokannat ovat säilyneet ennallaan.
noh.. Enpä minä nyt vain tuota huomannut.. :P
Heh... Kun lukee tuota threadia ja varsinkin niitä irkki-logeja, niin ei voi muuta sanoa kuin että onpahan taso noussut aika hyvin noista ajoista :)
Heh, olipa siinä threadi =) "QB Rulez (IMO)" LOL
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.