tein tossa geometriaa laskevan ohjelman ja tuli sellabeb ongelma että kun olin muutanut sen exeksi ja sen jälkeen käynnistänyt (xp:ssä) niin en enää voinut poistaa sitä... joten mitä pitäis tehä jotta saisin sen toimimaan kunnolla??
Lopeta ohjelma End-käskyyn
ai siis siihen ihan loppuun juuri ennen "end sub":ii??
jos niin kokeilen... :)
Private Sub Form_Unload(Cancel As Integer) End End Sub
laita tuolleen ohjelmasi loppuun.
prkl... mä teen tätä qbasicilla.... >:((((
QB-kääntäjissä on kyllä ollut havaittavissa jotain ongelmia. Mitä versiota käytät? (kerro muuten kieli heti ensimmäisessä viestissä)
joo sori etten kertonut... mun kääntäjän versio on 4.5.... :( aika wanha... mist sais uudemman?
Enpä usko, että vika liittyy mitenkään kääntäjään. Ohjelmasi siis toimii ihan hyvin, mutta ohjelmaa ei pysty poistamaan? Olisiko kysymys tästä?
kiva kun antti vastasit mutta teen edelleen QuickBasicilla, joten... no arvaatte kyllä... joo tosta oli kysymys... :P
eraggo kirjoitti:
joo sori etten kertonut... mun kääntäjän versio on 4.5.... :( aika wanha... mist sais uudemman?
4.5 on minusta paras. Ei sitä kannata vaihtaa. Voit kokeilla sen sijastaversiota 7.1 tai sitten VBDOSia. En osaa tosin sanoa, että mistä nuo saa. :)
Mitä se muuten herjaa poiston yhteydessä? Se voipi olla päällä.
Puolueellinen kommentti: Vaihda muuten QB FB:hen. :)
Ja hyvää vappua, muuten.
se väittää että joku "autoexec.inf" käyttää sitä... en oo ennää varmaan oliko se tiedosto toi autojne :D
mut jos jokin ratkaisu olis niin kertokaa kertokaa
tuota noin... mä tein joskus qb:llä semmosen grafiikkasysteemin. kaverille annoin (sillä on win xp) ja nyt se on vittuillu mulle aika kauan siitä ku ei saa poistettua sitä. mistä tosissaa vois johtua? qb on vissii 7.1 :o
Kantsii käyttää tota GIPO toolsia, sillä lähtee.
pah mistä se johtuu
joo mäkin haluun tietää :D tästähän on tullut isokin aihe :P
rozen mulla on versio 4.5 ja oon tyytyväinen
Hmm!
eraggo,katoppas jos se tota autoexec.inf,jos se sen takia ei taho sitä poistaa niin painappa Ctrl+Alt+Delete sitten etit Prosesseista jos se siellä on päälle,eikun lopeta se tehtävä.Ja koita sitten.
joo... yritin.. ei ees löytynyt... oon alaknut jo hermostumaan kun tätä onkelmaa ei ssa pois >:(
OOtko kokeillu jo sitä gipo toolssia?
Oletko katsonut onko ohjelmalla vain luku ominaisuus käytössä jos on niin ota poies ja koita sitten
muussa tapauksessa joku parempi asm osaaja ku mää tekee sulle ohjelman joka kirjaimellisesti kirjottaa sen päälle 0 tavua =F
Jaa...aika tiukkana pysyy se ohjelman sielä koneella.
Muuten voitiko siirtää sitä muuhun paikkaan.
Jos pysyty siiräppä se exe tiedosto A-levykkeelle.
Sitten formatoit tai miten sielä puhistat koko levyn,tai heität vaikka jonnekkin pölyyntymään :D
höh.... gipo-toolsit tai mitkä liekään ei auttanut... :F
siinä ei oo lukuarvo käytössä... tää on ihan mysteeri :D
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.