Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Ohjelmointiputka: Viikon kysymys bugaa

Sivun loppuun

ajv [24.04.2005 10:22:40]

#

Jo toisen kerran peräkkäin sain viikon kysymykseksi pelkkiä numeroita:
http://koti.mbnet.fi/aapov/testing/viikonkuva.png
Onkohan ongelmaa muilla?

Muistaakseni viimeviikolla tuo bugi korjaantui, kun äänestin jotain noista numeroista. Sen jälkeen siis kysymys ja vastausvaihtoehdot näkyivät normaalisti.

Antti Laaksonen [24.04.2005 10:43:56]

#

Vika johtuu siitä, että joku laiskimus ei ole vieläkään kirjoittanut uutta viikon kysymystä. Mutta aivan pian tähän asiaan tulee korjaus...

ajv [24.04.2005 10:58:10]

#

Minun puolestani "Viikon kysymyksen" voisi vaihtaa vaikka "kuukauden kysymykseksi", niin sitä ei tarvitsisi niin aktiivisesti ylläpitää.

Antti Laaksonen [24.04.2005 11:04:51]

#

Toinen mahdollisuus olisi hieman parantaa systeemiä ja kirjoittaa kysymyksiä riittävästi etukäteen. Kuitenkin viikossakin vastauksia tulee satoja. Hyviä kysymyksiä kannattaa myös ehdottaa.

Deewiant [24.04.2005 12:39:52]

#

Huono puoli noissa numerokysymyksissä on se, että moni vastaa niihin, ja nämä vastaukset tietysti säilyvät kun numeroiden tilalle tulee tekstiä. Eli varsinaisen kysymyksen tulokset vääristyvät.

Antti Laaksonen [24.04.2005 13:10:00]

#

Joo, tietenkään numerokysymyksiä ei kuuluisi tulla missään tilanteessa. :)

ajv [24.04.2005 15:42:07]

#

Antti Laaksonen kirjoitti:

Hyviä kysymyksiä kannattaa myös ehdottaa.

Ehdotin muistaakseni viimeviikolla kysymykseksi mielestäni ihan asiallista ja mielenkiintoista kysymystä kesätöistä. Ehdotin tätä sen takia, koska huomasin viikon kysymyksen olevan asettamatta. Oliko kysymykseni huono, eikö se tallentunut, vai jonottaako se vaan vielä? Ihan sillä tätä ajattelin kysäistä, koska olen aikaisemminkin ehdottanut kysymyksiä, mutta yhtään ei ole vielä julkaistu. Tosin aikasemmat ovat saattaneet olla niin tyhmiä, että en ihmettele, jos ne ovat jääneet sen takia julkaisematta :)

Metabolix [24.04.2005 19:02:21]

#

Olen minäkin muutamaa kysymystä ehdotellut.

Antti Laaksonen kirjoitti:

Joo, tietenkään numerokysymyksiä ei kuuluisi tulla missään tilanteessa. :)

Minusta olisi mielenkiintoista tietää, mitä ihmiset vastaavat, kun kysymys on tyhjä ja vastausvaihtoehdot 1, 2, 3 ja 4.

Deewiant [24.04.2005 19:07:30]

#

Kysymyksenä on usein ollut myös luku. Tänään esimerkiksi kysymys taisi olla 3, ja vastasin sitten sillä ykkösellä, jonka vastaus-id oli 3.

Blaze [24.04.2005 19:47:13]

#

Minä vastasin vastausvaihtoehdon numero viisi :)

Mokomat irkkiin pastetut linkit >_<

Jaska [25.04.2005 23:08:22]

#

Mielestäni viikon kysymys ei ole tarpeellinen. Itse en viitsi enää vastailla niihin. En tykkää että joku minulle täysin tuntematon kerää tietoja minusta.

Grey [25.04.2005 23:12:35]

#

Jaska kirjoitti:

En tykkää että joku minulle täysin tuntematon kerää tietoja minusta.

Tuohon on yllättävän yksinkertainen ratkaisu. Käppäilet vain kiltisti sen psykiatritädin/sedän luokse, niin hän kyllä auttaa sinua pääsemään eroon moisesta ongelmasta..

-Grey-

T.M. [25.04.2005 23:13:46]

#

Jaska kirjoitti:

Siinä tapauksessa kannattaisi sammuttaa netti kokonaan. Nimittäin sinusta kerätään kokoajan tietoja, vaikkei kukaan sitä myönnä.

Olga [25.04.2005 23:16:08]

#

Jaska kirjoitti:

Lol :D Tämän viikonkin kysymys on todella henkilökohtainen, "Pitääkö ohjelmointisanastoa suomentaa"... eihän omaa mielipidettä tuollaisesta asiasta sovi kenellekkään paljastaa. Mainehan siinä menisi. Ja tokkopa äänestäjistä edes mitään informaatiota tietokantaan kerätään.

Gwaur [26.04.2005 00:35:15]

#

ajv kirjoitti:

Minun puolestani "Viikon kysymyksen" voisi vaihtaa vaikka "kuukauden kysymykseksi"

Tai niin kuin Jupp3 IRC:ssä sanoi, "ennaltamäärittelemättömän pituisen ajanjakson kysymys". :)

Jaska kirjoitti:

Eihän siihen ole pakko vastata, ja siihen muutenkin vastataan täysin nimettömänä.

Olga kirjoitti:

eihän omaa mielipidettä tuollaisesta asiasta sovi kenellekkään paljastaa. Mainehan siinä menisi. Ja tokkopa äänestäjistä edes mitään informaatiota tietokantaan kerätään.

Aivan, kun siihen vastataan nimettömänä, ei kukaan voi tietää, että kenen mainetta pitäisi ruveta horjuttamaan. :p

Ja vähäsen pilkunviilausta, parempi sanamuoto tämänhetkiselle viikon kysymykselle olisi "Pitäisikö". ;)

Sivun alkuun

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta