Minulla on läppäri, jossa on langaton verkko ja se tukiasema on minun A/V laitteiston vieressä, niin olisi äärimmäisen kätevää, jos ei tarvitsisi pitkää piuhaa, tai muita langattomia sovittimia. Siis olisiko mahdollista lähettää tällä läppärillä musiikkia langattomaan tukiasemaan, ja tukiasemassa olisi piuha, joka menee A/V systeemiin kiinni?
Miksihän kysyt tätä juuri QBasic ja Visual Basic osastolla?
Olisikohan joku erehdys tms. Tietääkseni hän kirjoittaa yleensä QB/VB -osastolle. vanhasta tottumuksesta tuli väärälle alueelle. :)
Hups. Meni vähän väärään paikkaan.
Arvasinhan minä, ett' vanhasta tottumuksesta. Kunhan modet heräilee, niin asia hoituu ja typot lähtee aiheen nimestä.
No tietääkö kukaan, olisiko se mahdollista?
No voisi ainakin VB:llä tehdä yksinkertaisen ohjelman winsockilla, jossa lähetetään dataa toiselle koneelle, tyyliin p2p, eli ei ole "serveiä". Niih, ja näköjään osaat aika hyvin VB:tä ku vanhasta tottumuksesta kirjoittelit.
Tähän hommaan on olemassa omat laitteensa, jotka liitetään haluttuun laitteistoon ja jotka sitten vastaanottavat kuvaa ja ääntä wlanin kautta. Tällaisen löysin hätäisellä googletuksella. Ei tosin mikään halpa ratkaisu.
Kiitos. Taidan tyytyä piuhaan.
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.