Juottekote paljon cocacolaa?
Olipas taas aihe...
Ja kyllä juon. (about. 3 lasia päivässä :D)
Silloin kun sitä sattuu olemaan. Hartwall Fenix enee tosin peremmin alas.
En juo, enkä tule juomaan, niin kuin en mitään muutakaan yhtä epäterveellistä tai mitään hiilihappopitoista.
Melkein pakko, kun noita vieroitusoireita alkaa olemaan. Kyllä se siitä, yksi pullo pois per viikko :).
Miks tällästä kysyt? Oisit ehdottanut ennemmin viikon kysymykseks. Ja joo aika harvoin juon... Toivottavasti tämä tieto pelasti koko loppuelämäsi.
EDIT: Ainiin tällaisille kysymyksille taitaa olla täällä ihan oma paikkansa ;)
Kerran-pari kuussa, jos niinkään usein. Se on epäterveellistä, mutta kesällä menee.
En niinkään kokista vaan pepsiä menee about pullo päivässä...
Fanttaa sen olla pitää ;)
Minä juon 1l (vähintään, usein 2l) Marli Vital 10Vitamiinijuomaa päivässä.
Eäh, tosimies juo lidlin appelsiinimehua :D
Aina kun otan paukun pari kaatoviskiä.
Nannohiiri kirjoitti:
Juottekote paljon cocacolaa?
juon lähinnä pepsia, mountain dewia ja joskus jääteetä
Minä join ennen pepsiä päivittäin. Hammaslääkäri sanoi että lopetappas. Hampaat sulaa siitä haposta.
Aika vähän, ite kun ei jaksa tuhlata rahaa siihe kun vettäkin voi juoda ja vanhemmat ostaa öbaut kerran kuussa varmaan :P
Mulla on yleensä 3-5 lasia colaa päivässä.
lasin päivässä :C
En. Paitsi krapulassa. Kahvia sitäkin enemmän. Koodaillessa varsinkin ihan jatkuvasti kuppi huulilla ja pannu kuumana. Eikä tarvitse erikseen kavereille keittää, jos sattuvat poikkeamaan kylään.
Kai mä välillä juon, en mitenkään päivittäin tms.
Yhyy... Diabeteksen takia en voi juoda kovin paljoa limsaa ja sekin vähä on pääasiassa lightia.
Talvella oikeastaan vain jos satun käymään alto-maressa pizzalla ;) Kesällä limukkaa menee nopeampaa kuin Kadett syö bensaa =)
Ihan liian paljon :)
Hiilihappoisista juomista juon ainoastaan itse laittamaani kotikaljaa. Coca-Colaan en koske, mutta teepannu porisee aina kun olen kotona :)
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.