Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Yleinen keskustelu: Webbikamera dv-kamerasta?

Sivun loppuun

Minä [07.02.2005 22:43:34]

#

Mulla kävi tuossa villi idea mielessä. Onnistuisikohan tuon digivideokameran käyttö jotenkin webbikamerana? Perjaatteessahan sen pitäis onnistua, mutta kuinka paljon ja mitä siinä joutuisi säätämään? Itellä loppu ideat toteutuksesta :)

esakom [07.02.2005 23:14:53]

#

jos jotenkin saat jatkuvalla syötöllä siitä kuvaa ulos, ei ole mikään ongelma. riippuu kamerasta. onko siinä usb:tä, vai jotkut muut videoliitännät. Siis että kerro edes mikä malli, siitä vois löytyä netistä infoa...

Minä [08.02.2005 12:12:08]

#

Kyseessä on siis SONY DCR-TRV460E Digital Video Camera Recorder. Laajan kuvan se antaa ottaa pihalle ainoastaan firewire-liittimellä, mutta ei niin suurta kuvaa ole tarvis saada. USB-Streaming ominaisuus on ton usb-portin kautta käytössa!

Eli perjaatteessa jos jotenkin sais kaapattua sen tiedon minkä se lähettää usb- tai firewire-porttien kautta lähettää?

Bill Keltanen [08.02.2005 12:39:42]

#

Hmm no onko windows xp? jos on ni kato sieltä apuohjelmat -> windows movie maker ja sieltä sieppaa videokuvaa tjsp. Siellä jos on se sun kameras ni sitte se varmaan toimii.. :O

edit: faijan canon.. mikäköhä mut dv kuiteski, sen pitäs toimii webbarina :C

Minä [08.02.2005 22:11:34]

#

Nyt tuli esitettyä tuo kysymys vähän hämärästi! Sori. Saan siis kyllä kuvan kaapattua käyttämällä Pinnacle Studiota tai Movei Makeria, mutta tahtoisin käyttää kameraa myös suorana webcamina. Eli esim. messengerissä jakaa kameran muidenkin nähtäväksi.

Bill Keltanen [09.02.2005 08:25:37]

#

No tota avaa joku keskusteluikkuna, sitten Työkalut -> Ohjattu äänen ja kuvan säätö tjsp. Sitten jos se löytyy sieltä ni valitset sen ja kokeilet toimiiko

Minä [09.02.2005 20:38:05]

#

Ei toimi. Mitäs sitte?

Bill Keltanen [10.02.2005 19:05:02]

#

hmmhmm, sitte tota.. :D no en oo varma, täytyy joskus kokeilla faijan kameralla


Sivun alkuun

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta