http://koti.mbnet.fi/tumpi/chat/index.php
Tuolta löytyy "chatti", käykää kattomassa ja kertokaa mielipiteenne. Pliis.
Piti ihan rekisteröityä.. juu ihan hieno oli sun chattis, tosin se yks pikku bugi löyty minkä sinne chattiinki kirjotin.. eli tää ' muuttuu -> \' tollaseksi merkkiyhdistelmäksi
Kannattais tehdä joku juttu että vaikka viikon vanhat viestit tuhoutuvat
http://koti.mbnet.fi/~haraa/chat kattokaas tuotakin ja sanokaa siitäkin mielipiteet :]
On myös samanlainen kauhea purkka php viritelmä, mutta toimii kuitenkin, ja sisältää jopa jonkinlaisia komentoja.
Sivun oäivityksessä jotain probleemoja. Päivitys tapahtuu liian harvoin.
lainaus:
Siis tää tumpi:n chat.
HtH:n chat toimii hyvin
Joo unohdin kommentoida Tumpin chattia, ihan hieno on, mutta olis vielä parempi, jos vanhoja viestejä ei näkyis.
HtH, ihan hyvä.. ainut mistä vois moittia niin oli jotenki hidas se päivitys.. siis se aikaväli siitä hetkestä kun lähettää viestin siihen hetkeen kun se näkyy ruudulla.. mut kokonaisuus ihan jees.
Tumpi, ihan kiva
HtHn homma ei ollu niin hieno
Tumpin chatti toimii ja aika hyvin toimiikin.
Voiskos joku neuvoa miten \" -merkit saisi muutettua " -merkeiksi?
Ja HtH, kertoisitko miten omassa chatissasi on hoidettu chattaajien nimilista?
lainaus:
lainaus:
Siis tää tumpi:n chat.
HtH:n chat toimii hyvin
Älä syrji mua
Oon nähny paljon vaivaa kun tein sitä chattia
lainaus:
Voiskos joku neuvoa miten \" -merkit saisi muutettua " -merkeiksi?
stripslashes() -funktiolla pitäisi onnistua.
Nimilistan toteutin eräänlaisella pingaus systeemillä.. jos sitä siksi voisi sanoa. Mutta homma toimii siten, että jokaisella kerralla, kun sivu päivittyy ihmisellä, kirjoittaa skripti tiedostoon nimen, ja aikaleiman. Kun skripti kirjoittaa nimilistaa, se lisää kaikki nimet, joilta on tullut vähintään yksi "pingi" 20 sekunnin aikana. Erittäin yksinkertainen systeemi.
lainaus:
On myös samanlainen kauhea purkka php viritelmä
siis munkin chatti on purkkaviritelmä?
lainaus:
Älä syrji mua
lainaus:
Oon nähny paljon vaivaa kun tein sitä chattia
Mitä sä oikein whinetät, etkös sä halunnu kommenttia chatistäsi. Luuletko sinä että kaikki palaute on aina positiivista. Justiisa niin.
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.