Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Yleinen keskustelu: i-point

Sivun loppuun

Bloody Killer [29.11.2004 07:49:17]

#

Pelin teko porukka tarvitsee lisää jäseniä, koska meille on tulossa pari suurehkoa projektia ja lisä apu ei olisi pahitteeksi. Jos osaat ohjelmoida, piirtää tai tehdä musaa niin otayhteyttä meseen tai sähköpostiin. maalilinja@jippii.fi

Masfonos [29.11.2004 10:33:47]

#

Samaa tännekin voisi sanoa:

<quote_from_suomipelit.com>

Pientä infoa projektista olisi varmaan kiva antaa, että tietää porukka mihin taidot riittää.

Esimerkiksi pelin tyyppi, mikä ohjelmointikieli, graafinen tyyli etc etc....


</quote_from_suomipelit.com>

Bloody Killer [29.11.2004 11:16:53]

#

Siis tiimi on nyt mukana 3 projektissa. On autopeli projekti, josta on vielä aika paljon auki. Tasohyppely projekti joka on edistynyt jo hyvin. Ja vielä roolipeli projekti joka ei varsinaisesti ole i-pointin oma projekti, vaan tukee tuon projektin tekiää kaikilla mahdollisilla keinoilla. Auto peliprojektissa olisi tarvetta henkilölle joka osaa piirtää gta1-2 tyylistä grafiikkaa. Tasohyppelyssä tarvittaisiin lähinnä ääninäytteliöitä ja äänitehosteiden tekiä.

Blaze [29.11.2004 12:15:48]

#

Minusta vähän tuntuu, että olisi tarvetta myös henkilölle, joka taitaa yhdyssanat :)

Ei millään pahalla, mutta pisti vaan melko pahasti silmään.

Minä [29.11.2004 14:33:15]

#

Jotenki tuntuu että tälläsia peli rojek tteja on aika tiuhaan tahtiin. Aina ne kuitenkin unohtuu hiljalleen kun aikaa vähän vierähtää. Ite ainekin suhtaudun aika skeptisesti moisiin tarvin pari hyvää koodarii -juttuihin.

Bloody Killer [29.11.2004 16:00:03]

#

emme tarvitse koodareita meitä on jo 2. Itse asiassa meillä on kaikki mitä tarvitsemme pelin tekemiseen, mutta tarvitsemme vahvistusta, muuten hukumme koodiin :)

sqwiik [29.11.2004 18:10:30]

#

Ruin Barad ei ole kuollut, vaan kuopattu vasta. Ja nyt ollaan jo kokoamassa tarvittavaa määrää haudanryöstäjiä sen esiinkaivamiseen :)

arcatan [29.11.2004 18:45:50]

#

Jaaha, itse voisin sinänsä ollakin kiinnostunut auttamisestanne kun teillä on jo kaksi koodaria, mutta erästä olennaista tietoa ette kertoneet.. Olen koodari ja innokas auttamaan. Te tarvitsisitte apukoodari. Sounds perfect! Mutta ai niin... millähän kielellä mahdatte rojektejanne vääntää?

Bloody Killer [29.11.2004 19:14:01]

#

CB:llä

hunajavohveli [29.11.2004 19:31:57]

#

makeuu kirjoitti:

Huoh.. ei oo oikeen pistäny tällaset projektit silmään koskaa.. :P paitsi RuinBarad, josta mutki on vissii jo laskettu pois (?).

Jos et sqwiikiä usko niin käypä katsomassa Ruin Baradin projektisivua, tai tule #ruinbarad. Mikään ei estä takaisin projektiin palaamista.

Juice [29.11.2004 19:32:01]

#

Tästä i-pointista on käyty keskustelua myös CB:n foorumeilla,
http://www.coolbasic.com/forums


Sivun alkuun

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta