olen tehnyt uuden version sivuistani... kertokaa mielipiteenne... sisältö on vähän niukkaa...
Jaa-a, layout on hirveä. Sivu ei skaalaudu kovin nätisti 1600x1200 resolla Mozilla Navigatorilla. Aja koodi validaattorin läpi. Ja välimerkkien oikeaoppinen käyttö on suotavaa ja niin edespäin. Olisi voinut melkein tyrkkästä "Yleinen keskustelu" -alueelle.
Juu, turhan räikeä layout, en tykkää. Taustakuva hirveä (räikeä), ja se vielä alkaa "alusta" reunassa.
Sisältöä ei ole.
Tekstilaatikot ovat vähän tyhmänoloisesti tuossa taustan päällä.
Ehkä hieman tyly kommentti, mutta en oikein pidä tuollaisista layouteista...
Jotain positiivista: sivut tuntuvat näkyvän oikein firefoxilla.
Jos suoraan sanotaan niin tuo on aivan hirveä :/
Täyttä (Loppu lauseesta on sensuroitu noudattaen kaikkia netiketin asettamia kriteerejä) :)
En pidä ollenkaan, anteeksi vain.
Kannattaisi tehdä hieman yksinkertaisempi sivu silla tuo ei ole kovinkaan "nätti"
Kaamea, varsinkin, kun kaikki linkkilaatikot ja muut ovat teräväreunaisesti taustan päällä.
1600 resolla ei kovin hyvän näköinen(IE).
Juu kannattaisi satsata layouttiin.
eh... joo toi layout on karsee... toi tausta kuva oikein käytettynä vois olla nättikin mut noin toi on aivan hirvee.
Taustakuvia ei tueta, tosin poikkeuksia on. Taustakuva näkyy silleen toistuvasti, ellei sivun tekijä osaa sitten tehdä sitä hienommin kuten blazen sivuilla taustalla oleva トトロ <3 Ennemminkin joku taustakuvio, jossa kuviokin näkyy haaleasti, kun sitten teksti on paljon helpompi erottaa taustasta kuin voimakkaasti näkyvästä.
GIF-logo on ruma.
Kaikki mielessäni pyörivät sanat on jo sanottu. :)
Editit pientä hienosäätöä
Lisäksi sivu käyttäytyy äärimmäisen mielenkiintoisesti Opera 7.50 (vie kursorin linkkien päälle -> navi laskee, vie kursoria navilinkkien päälle -> navi karkaa ylöspäin). Lisäksi mitä katsoin, kaikki tämä ilman javascriptiä :D
Kuvia, etenkään tausta- tai animoituja sellaisia ei tueta. Layout pyllystä. Värit liian kirkkaat. Tablet saatanasta. Koodi ei validoi.
Ja kyllä, olen elitisti.
Paranneltavaa toki on mut kyllä noi meikän sivustot voittaa :)
Jäynis, pistä urli. Pakko nähdä mikä vetää tämän alle :)
Kun en ole laumasielu, niin pistänpä jotain muuta palautetta:
Pahempiakin on nähty.
Edit: Tietääkö kukaan, ovatko ne Mikrobitin taannoisen maailman huonoin kotisivu -kilpailun tuotokset, etenkin se voittaja, vielä Bitin palvelimilla? Googlella hain, mutten löytänyt edes cächättyjä sivuja.
Noista sivuista tulee ihan mieleen T.M. esimerkki siitä kuinka tehdään teinix-nettisivut :)
Olga kirjoitti:
Jäynis, pistä urli. Pakko nähdä mikä vetää tämän alle :)
En oo kehannu julkistaa niitä :) ehkä sitten joskus
Minun sivut on ehkä surkea, mutta nämä sivut! HUH... Tauta karmea, sisältö puuttuu, Mozillalla näytti pöljältä. (Ja yllätyksekseni IE:llä myös.) Leiskaa karsimalla ja sisältöä lisäämällä tuo saattaisi olla ihan nätti sivusto.
Ja jos joku nyt aivan välttämättä tahtoo nähdä minun kotisivut on hyvä ja klikkaa tätä.
Mikäs muuten kun kunkku.txt avautuu selaimeen, mutta eitypoja.txt:tä Mozilla Navigator tahtoisi ladata? Content type on kuitenkin text/plain molemmissa.
Njaa.... en kyllä kehuis, mutta jostain on alotettava... (anteeksi vaan jos oon väärässä siinä että oot alottanu vasta) Viittaan vain mun ekoihin sivuihin jotka oli niin surkeet, että admin poisti mun palvelintilan :D
Jos nuo kerta on ekat tai tokat sivut niin ihan hyvät. Olisittepa nähnyt mun ekat sivut. Siin oli kuva joka vaihtu kun vei hiiren sen päälle (javascriptillä ilman noscript tageja) ja aina kun tuli sivuille sai eteensä messageboxin "sivu ei toimi netscapella". :)
Nuohan on melkeen yhtä karmeet ku mun sivut =)
-- The man with everything to learn --
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.