Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Yleinen keskustelu: Galleria

Sivun loppuun

remontti-reiska [24.10.2004 16:31:42]

#

Suomessa alkaa olla pikkuhiljaa enempi ja enempi tietokonetta säännöllisesti käyttäviä ihmisiä. Nykyään nörtiksi voidaan luokitella myös ne jotka nörteiltä näyttävät. Nörttejähän ei Ohjelmointiputkassa ole, eihän ;). Hakkereiksihan meitä pitäisi kutsuta ;). Eli tarkoituksena olisi tehdä sivusto, jossa olisi kuvia ja tietoa ns. nörteistä ja hakkereista. Tähän projektiin tarvitsisin limittömästi koodaajia(tietenkin minä olen siellä messissä), jotka taitaisivat HTML, Php:tä ja Css:ää. Mutta mikä sivusto se muka olisi, jos sillä ei olisi kunnon ulkoasua. Eli graafikkoja taas limittömästi kaivattaisiin.
Pitäisi myös olla jokin suurikokoinen sivutila, mutta eiköhän sellainenkin tule jossakin vaiheessa vastaan. Itse taidan Php:n hyvin. Jokainen ilmoittautuja voisi myös ilmoittaa mitä osaa tästä galleriasta voisi alkaa tekemään.

msdos464 [24.10.2004 16:44:36]

#

Siis.. sivusto jossa on kuvia nörteistä? Eli kuten esim. irc-galleria
mutta pitää olla nörtti? :)

remontti-reiska [24.10.2004 16:51:47]

#

Tietokonetta sujuvasti käyttävä.

makeuu [24.10.2004 16:52:17]

#

hehhehee... osaan mä php:tä ja mysqliii.. :)) mut eriasia onko aikaa :D

remontti-reiska [24.10.2004 16:53:04]

#

Kannattaa sanoa suoraan, että tuleeko mukaan vai ei.

makeuu [24.10.2004 17:28:50]

#

No olisha tuo iha kiva :)

Tempfile [24.10.2004 17:38:24]

#

Minä omaan näitä tehtävään vaadittavia taitoja grafiikan tekoa myöten, mutta aika on minullakin tiukalla. Kiva tuollaiseen olisi kyllä päästä mukaan, mutta paljoa tuskin saan koulunkäynniltä ja omilta projekteilta osallistuttua. Jos jotain ei-niin-aikaavievää löytyy, niin voin vaikka ruvetakin hommiin.

jrantala [24.10.2004 19:01:45]

#

Voisin minäkin jotain tehdä. Osaan HTML, PHP ja CSS melko hyvin...

Edit: Grafiikan tekokin onnistuu...

ajv [25.10.2004 15:04:12]

#

Mulla on yhtenä keskeneräisenä projektina just vähän ton tyylinen kuvagalleria. Valmiina on lähinnä vasta tietokanta + sen verran koodia että yleiskuva alkaa pikkuhiljaa hahmottumaan. Koodit painottuvat admin-puolelle ja tarkoitus on tehdä galleriasta täysin selaimella hallittava. Kaikkiaan vähän samantyylinen kuin ZuroGB - vieraskirja. Siis niinkuin admin-puolelta.

TETRIS [26.10.2004 20:44:13]

#

Jos vain kiireiltäni ehdin niin voin tulla mukaan. PHP:n ja grafiikan teon taidan riittävän hyvin.

remontti-reiska [26.10.2004 20:50:44]

#

Jees, lähettäkääpä sähköpostiini joku pikkuviesti. Saatte todennäköisesti seuraavaan työnne aiheen. Ja kun sen olette tehneet voitte taas lähettää jne. Voin kuitenkin sanoa, että Käyttäjien profiilit ja käyttäjien yhteydenottosysteemi jääköön minulle. Eli siis logo, ulkoasu, uutissyteemi jne. jää vapaaksi. Yritän samana päivänä lähettää työn takaisin, mutta Jippiillä taitaa olla tilapäisvirheitä juuri nyt, että voitte saada odottaa.


Sivun alkuun

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta