Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Yleinen keskustelu: WAP Pelejä ilmaiseksi puhelimeen?

Sivun loppuun

SQ [18.10.2004 18:15:45]

#

Olen lukenut jostain, että puhelimeen saisi wap puhelimet, ilmaiseksi, ei siis minkään piuhan kautta, vaan jonkinmoisen oman wap serverin kautta, mihinkä on ladannu pelejä tms, en nyt vain muista mistä sen löysin mutta nyt tekis mieli kokeilla kun tämmöisen uuden kännykän sain. :)

efteri [18.10.2004 18:18:18]

#

joo sano minkälaisen pelin haluut niin saat

ja hae jostain sen peli lähde koodi niin teen wap sivu sule josta se n voi käyddä lataa

kaviaari [18.10.2004 18:19:04]

#

SQ kirjoitti:

Olen lukenut jostain, että puhelimeen saisi wap puhelimet, ilmaiseksi

Puhelimeen wap puhelimet :D

Nannohiiri [19.10.2004 15:25:21]

#

wap.google.comiin ja sieltä hakuun vaikka jotain "download nokia3582 games", ni löytyy ainaki mun 3510i:lle ilmasia pelejä

Meitsi [19.10.2004 15:29:36]

#

Mä oon just tekemässä tollasta sivua mistä voi lataa. Valmistuu tälläviikolla. mainos--> www.mobile.urli.net

Bill Keltanen [19.10.2004 18:58:22]

#

http://www.tagtag.com/voorhees toi on hyvä, löytyy kaikkee kivaa.. mäki teen muuten omaa: http://koti.mbnet.fi/atteke/wap. tulee jotain soittoääniä jne

SQ [19.10.2004 19:05:21]

#

Missä muodossa java pelit ovat, jar tai jad?? Latasin koneelleni runsaasti jar muotoisia tiedostoja, zipissä lukee, jotain nokia3100 javagames tms. Eli siis jos laitan oman wap palvelimen pystyyn, laitan noi sinne, menen palvelimelleni puhelimen kautte, ja lataan niit pelei?

Bloody Killer [19.10.2004 19:11:39]

#

Niin noissa kännyköissä toimii visiin ainoastaan java

SQ [19.10.2004 19:27:59]

#

Kysymys kuuluukin, miten saan oman wap palvelimen pystyyn?

ville-v [19.10.2004 19:40:27]

#

Pistät pystyyn ihan tavallisen serverin ja sivut WML-kielellä, niin eiköhän se jotenkin toimi.

Meitsi [19.10.2004 19:57:45]

#

Ei tarvitse aina edes olla wml-sivu, jos puhelimesi selain tukee XHTML:lää. Ja pelejä/ohjelmia voi olla myös .sis muodossa (symbian s60). Noissa javapeleissä se .jad tiedosto on avainsana, se .jar on vain sellainen kuvaustiedosto, missä kerrotaan vain sekalaisia tietoja siitä pelistä/ohjelmasta. Etkä muuten tarvitse pelien lataamiseen edes mitään sivuja. Laitat vaan jad tiedoston jonnekin serverille ja surffaa puhelimella suoraan tähän tiedostoon. (niinku: www.palvelin.com/sivu/peli.jad)

SQ [19.10.2004 21:42:02]

#

Hämää tämmöinen wapin säätämisessä kuin, "yhteystyyppi: jatkuva"? Tarkoittaako tämä nyt sitä että yhteys olisi kokoajan auki? Tämä pitäisi kuulemma olla saunalahden liittymäs defaulttina, mutta kysyn nyt teidän mielipidettä, toki tämä yhteystyyppi kuulostaa jotenkin oudolta.

Mutta tässä kuitenkin linkki.
http://saunalahti.fi/tuki/gsm/ohjedata.php


hmm. helpointa varmaan kertoa kaikki mitä omistan ja tiedän.

Siis, minulla on nokian 3100 kännykkä ja saunalahden liittymä. Olen ladanny abyss servu ohjelman, jolla aion siirtää ohjelmia kännykkääni. Jotenpa, olen yrittänyt tilata saunalahdelta wap asetuksia, gsm, sekä gprs. Kumpikaan ei tunnu toimivan, sieltä ne lähettää vain, tämä on seuraavan asetuksten varmistus numero 1234 tms. Olen toki itsekkin yrittänyt väsätä noita asetuksia, ja kun koitan siirtyä, valittaa jotain siirtotietä tms. Tarkotushan on saada wappi toimiin, ja sitten vaan ladattua niitä ohjelmia sille.

tuomas [20.10.2004 00:07:42]

#

Itselläni on elisan liittymä ja riitti että lähetin wap asetusten haku viestin ja paluupostissa tuli viesti joka laittoi asetukset automaattisesti kohalleeen.. oisko saunalahdella samantapaista palvelua?
Ja jotain ladatessa tuon yhteystyypin täytyy olla jatkuva jotta sitä dataa sieltä koko ajan siirtyisi.

Bill Keltanen [20.10.2004 07:57:15]

#

Meitsi kirjoitti:

Noissa javapeleissä se .jad tiedosto on avainsana, se .jar on vain sellainen kuvaustiedosto, missä kerrotaan vain sekalaisia tietoja siitä pelistä/ohjelmasta.

Juuri toisinpäin!
jar on se peli, jad on linkki siihen jariin, eli voit aina päivittää sen jos palvelimella on uudempi.

ja muuten, noi mun wap sivut on .php :) kyllä kännykkä tukee.. (nokia 5100) ainakin tommosta.. :D

Meitsi [20.10.2004 11:53:53]

#

Bill Keltanen kirjoitti:

Meitsi kirjoitti:

Noissa javapeleissä se .jad tiedosto on avainsana, se .jar on vain sellainen kuvaustiedosto, missä kerrotaan vain sekalaisia tietoja siitä pelistä/ohjelmasta.

Juuri toisinpäin!
jar on se peli, jad on linkki siihen jariin, eli voit aina päivittää sen jos palvelimella on uudempi.

ja muuten, noi mun wap sivut on .php :) kyllä kännykkä tukee.. (nokia 5100) ainakin tommosta.. :D

Äh. x( Mä oon sekoillu jotain ku kirjotin. Just siis se jar on se tärkee...

SQ [20.10.2004 14:42:58]

#

Siis tarviiko ne molemmat tiedostot, .jar ja .jadin?

Ja oon yrittäny tilata ne asetukset mutta kännykkäni ei taida tukea asetusten tilaamista tekstiviestillä.

Bill Keltanen [20.10.2004 16:56:36]

#

Ei tartte, jar on se jonka tarttee, jos haluut sen päivityshomman, josta puhuin, sillon pistä se jadiki sinne


Sivun alkuun

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta