Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Yleinen keskustelu: ekauppa proggis

Sivun loppuun

fooff [03.10.2004 17:29:21]

#

Yllättäen viimevkolla multa kysyttiin että olisinko mahdollisesti kiinnostunut toteuttamaan erään yrityksen ekauppaa. Heh..

Ikinään en ole moista tehnyt ja php & mysql osaamisenikin on vielä välttävää. Oon tosin hiljalleen rakennellut lähinnä omaksi ilokseni ekauppaa. Samalla opetellen php:n ja mysql:n saloja.

Oma viritykseni toimii jo ihan mallikkaasti. Tosin paljon puuttuu varsinkin käyttäjien autentikointi on alkuasteilla. Samoin tilaukstenhallinta (esim. muutokset tilauksiin )

Kannattaisiko teidän mielestänne moiseen hommaan ryhtyä?
Vai jätänkö homman suosiolla "alan ammattilaisille"..?

Meitsi [03.10.2004 17:46:44]

#

lainaus:

...käyttäjien autentikointi on alkuasteilla...

Vai jätänkö homman suosiolla "alan ammattilaisille"..?

Suosittelen.

tuomas [03.10.2004 17:48:16]

#

Pistäppäs linkkiä noille sivuille niin saat arvion.

Heikki [03.10.2004 19:40:03]

#

Verkkokauppa on melko suuri projekti, ja jos sopimuksen teet niin voi tulla vähän paineitakin.

Toisaalta haasteet opettavat: itselleni ensimmäinen suurehko PHP-projekti oli foorumin tekeminen erääseen sivustoprojektiin. Ei ollut yhtään kokemusta niin suuresta projektista, mutta kyllä se sitten meni kun vaan tekee.

Jos uskot osaavasi, kannattaa yrittää, mutta älä lupaa mitään firmalle.

fooff [03.10.2004 21:31:58]

#

Heikki kirjoitti:

Toisaalta haasteet opettavat: itselleni ensimmäinen suurehko PHP-projekti oli foorumin tekeminen erääseen sivustoprojektiin. Ei ollut yhtään kokemusta niin suuresta projektista, mutta kyllä se sitten meni kun vaan tekee.

Jos uskot osaavasi, kannattaa yrittää, mutta älä lupaa mitään firmalle.

Mä oon itse vähän samoilla linjoilla. Ajattelin että teen projektin ja laitan sen esim. omalle saitille frendien ja tietenkin teidän testattavaksi muutamaksi viikoksi. :) Ja jos homma kaikkia osapuolia tyydyttää niin.... =)

Nooh, huomenna neuvotellaan lisää.

renni [05.10.2004 21:32:30]

#

fooff kirjoitti:

Yllättäen viimevkolla multa kysyttiin että olisinko mahdollisesti kiinnostunut toteuttamaan erään yrityksen ekauppaa. Heh..

No minkäs takia sinulta moista tiedusteltiin? Ja minkähän takia kukaan ei kysy minulta moista. Osaamista ainakin riittäisi.

fooff [06.10.2004 19:07:03]

#

lainaus:

No minkäs takia sinulta moista tiedusteltiin?

Koska he sellaista tarvitsevat. :) Liaan pitkä juttu.
Keksis vain mitä moisesta kehtais pyytää.. ?

renni [09.10.2004 11:50:47]

#

JOs he sellaista tosissaan tarvitsevat niin ehkä heidän ois kannattanut mieluummin kysyä joltain joka osaa. Siis miksi juuri sinulta?-)

Firma veloittaisi moisen tekemisestä jotain 100e/h.


Sivun alkuun

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta