Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Ohjelmointiputka: Aihe on kuukauden vanha...

Sivun loppuun

Fisher [03.10.2004 16:09:35]

#

Kannattaako kukaan muu tuota "Tämä aihe on yli kuukauden vanha, eikä siihen voi lähettää uusia viestejä"-jutun poistamista?

Meitsi [03.10.2004 16:11:55]

#

Miksi tuo pitäisi poistaa? Jos tuota ei olisi, niin kaikkihan alkaisivat kaivella vanhoja (ehkä peeloilu) topikkeja esille, ja alueiden topikkien "aikajärjestys" menisi aivan sekaisin.

rndprogy [03.10.2004 16:13:43]

#

Ei. Minusta se saa ja pitääkin olla ettei mitkään Fisherin kaltaset pällit/peelot/trollit pääse enää vastaamaan kun aihe ei toden näköisesti kiinnosta edes enää ketään. Ja uudet keskustelut jäisivät sitä paitsi varjoon.

makeuu [03.10.2004 16:16:49]

#

Eheii.. ei tulis kysymykseenkään.. täysin turhaa.. :P

Latska [03.10.2004 16:18:58]

#

Ei kukaan muista baabloota? Yhtenä päivänä kymmenkunta aihetta vuodelta 2002 pomppasi esille ööh... toukokuussa. Sen jälkeen tämä esto tuli, mutta sen vois periaatteessa muuttaa kahteen kuukauteen...

Meitsi [03.10.2004 16:24:30]

#

Kysäisen muuten tässä samassa kun en ole koskaan asiasta saanut selvyyttä: Onko putkassa joku bännimis-systeemi vai ei?

Juice [03.10.2004 18:32:50]

#

Osittain. Opasalueelta sen voisi poistaa, muualla säilyttää.

Meitsi kirjoitti:

Kysäisen muuten tässä samassa kun en ole koskaan asiasta saanut selvyyttä: Onko putkassa joku bännimis-systeemi vai ei?

Enpä ole keneltäkään kuullut katkeroitunutta kommenttia että putkasta ois bännitty. Aika asiallisesti porukka täällä käyttäytyy.

Blaze [03.10.2004 18:42:53]

#

Juice kirjoitti:

Osittain. Opasalueelta sen voisi poistaa, muualla säilyttää.

Eikös se ole opaskeskustelusta pois jo valmiiksi?

Meitsi kirjoitti:

Onko putkassa joku bännimis-systeemi vai ei?

Laaksonen toki on ainoa, joka tähän voi varman vastauksen antaa, mutta käsittääkseni tunnuksen poistamista ihmeellisempää ei ole.

Mitä itse ketjun aiheeseen tulee, niin minusta tuo kuukauden raja puolustaa hyvin olemassaoloaan.

T.M. [03.10.2004 18:46:01]

#

Minun mielestäni tuo on aivan turha tuo "aihe on kuukauden vanha..."
Jos jotkut alkavat peeloamaan -> bännit.

Tai sitten tehkää niin että henkilö ei voi vastata kahteen yli kuukauden vanhaan aiheeseen yhden kuukauden sisällä.

Metabolix [03.10.2004 19:19:43]

#

Antakaa yksikin esimerkki, jossa tuosta kiellosta olisi haittaa. Lähinnä voisi antaa mahdollisuuden vastata vanhoihinkin aiheisiin, joissa ei ole yhtään vastausta, koska joskus jäävät vastaukset kysymyksiin saamatta.

Yleisesti ottaen tuo on kuitenkin erittäin hyvä sääntö.

Juice [03.10.2004 19:21:56]

#

Blaze kirjoitti:

Eikös se ole opaskeskustelusta pois jo valmiiksi?

No niinpäs onkin. Minä kun muistelin...

tkarkkainen [03.10.2004 19:41:22]

#

T.M. kirjoitti:

Minun mielestäni tuo on aivan turha tuo "aihe on kuukauden vanha..."
Jos jotkut alkavat peeloamaan -> bännit.

Juuri näin! Olet täysin oikeassa! Kyllähän vanhemmistakin asioista saa keskustella (ja vaikka monestakin kerralla) jos vain pystyy tuomaan uusia asioita esille.

ajv [03.10.2004 20:05:18]

#

Joo, samalla kannalla olen T.M.:n ja tkarkkaisen kanssa. Sen sijaan aiheiden lukitukset olisivat ajaneet asiansa jo useassa tapauksessa.

tuomas [03.10.2004 22:40:31]

#

lainaus:

Sen sijaan aiheiden lukitukset olisivat ajaneet asiansa jo useassa tapauksessa.

Tuo on kyllä totta. Kun muistelee niitä lempi **** topikkeja.
Tosin niiden aloittajaa (kuka nyt sitten olikin, en muista enää) taidettiin kieltää sen tyylisten aiheiden aloitus.

hunajavohveli [04.10.2004 20:22:10]

#

Kyllä tuo aiheen lukitseminen on ihan hyvä, ettei aleta kaivelemaan kahden vuoden takaisia aiheita esille. Noiden bännien antamisesta ei minun tietääkseni ole mitään sen kummempia kriteereitä. Laaksonen käsittääkseni toimii niiden kanssa, miten parhaaksi näkee, ja niin on minusta hyvä.

Juice [04.10.2004 20:45:07]

#

Ei bännejä kannata antaa kun niitten pällien/peelojen/trollien IP saattaa vaihtua usein. Nykyinen systeemi on minusta ihan hyvä.

remontti-reiska [04.10.2004 21:02:34]

#

Juice kirjoitti:

Ei bännejä kannata antaa kun niitten peelojen IP saattaa vaihtua usein. Lukitus.

Jooh, täällä varmaan kaikki on tiennyt sen jo vuosia. Miksi ihmeessä se kehoitus muka pitäisi poistaa?

Meitsi [04.10.2004 21:17:31]

#

Joo, ei bänneistä ole hyötyä. Trollit kuitenkin kiertää ne.

Sivun alkuun

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta