Mä asensin visual studios 6.0:n tai jotain? Mukana tuli visual c++ ja visual basic + pari muuta.
Nyt joillain nettisivuilla tulee error, jossa lukee esimerkiksi "a runtime error has occured. Do you vish to debug?
Line 191
Error: 'expansionson' is undefined"
Tämä siis tuli osoitteessa www.heroes4.com
Eli osaisko joku neuvoa? Mitenkä saisi tuon "ongelman" pois?
Tuo ongelma ei johdu Visual Studiosta, vaan siitä, että sivulla on virheitä. Itse painan aina 'no' tuollaisten viestien kohdalla.
Jaa.... no ennen nuokin sivut toimivat ilman tuota hommelia, mutta tuon vs 6:n asennuksen jälkeen niillä sivuilla alkoi tuollaisia hommeleita tulemaan.
Asensitko samalla uuden Internet Explorerin? Itselläni IE 6:n asennuksen jälkeen tuollaisia virheitä on esiintynyt.
En tiedä, mutta eikös XP:n mukana tule tuo 6:nen?
Tietääkseni kuitenkin mulla oli jo jostain tuo kutonen koneella jo ennen vs:ää.
No mä kokeilin asetuksista laittaa jonkun debug hommelin disapled tilaan (siis IE:n asetuksista)
Onpas taas PRO-ongelmia... :P
Kyseessä on Visual Studion kehitysominaisuus, jossa IE on kytketty suoraan InterDeviin. Eli kun sivulla on joku virhe (useimmiten JavaScript) kysyy järjestelmä haluatko debugata kyseistä sivua.
Ominaisuuden saa asetuksista pois päältä: IE5.5:ssä asetus on Tools->Internet Options->Advanced->Disable Script Debugging ja rasti ruutuun ja OK. Näin periaatteessa.
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.