Jos olet usein koneella, sinultahan pitäisi heti kysyä, mitä syöt. Mikrobitin uusimmassa nörttitestissä ilmeni, että saat yhden prosentin lisää, kun syöt vain kylmää pizzaa ja juot lämmennyttä kola juomaa. Mitä sinä syöt?
Ja miten tämä liittyy php:hen tai javascriptiin? =)
Osio on väärä. Erittäinkin väärä, mutta siihen on pakko vastata. En syö mitään, en ainakaan koneen äärellä. Vaikkakin, eihän täällä ole edes pöytätilaa syömistä varten.
-Grey-
No itseasiassa en yleensä syö mitään, mutta pullo kylmää coca-colaa on lähes aina käden ulottuvilla.
Osio on kyllä väärä, mutta sellaista sattuu. En syö enkä juo mitään koneen äärellä, muuten kylläkin.
lainaus:
Jos olet usein koneella, sinultahan pitäisi heti kysyä, mitä syöt. Mikrobitin uusimmassa nörttitestissä ilmeni, että saat yhden prosentin lisää, kun syöt vain kylmää pizzaa ja juot lämmennyttä kola juomaa. Mitä sinä syöt?
mää en syö mitään ainakaan koneen äärellä. ja vastausta on pakko testata
En syö koneella normaalisti mitään, mutta jos löydän jonkun uuden leffan mitä en ole nähnyt niin on pakko saada jostain sipsejä ja kylmä kokis.
Mä juon ylensä koneella limuu mutten syö mitään.
Tällä hetkellä syön pihapuusta poimittuja omenoita :)
Syön kaikkea yleensä koneen ääressä, leivistä sipseihin.
Joskus tulee syötyä leipää koneen ääressä
syön yleensä kaikki ruuat jotka mahtuu pöydälle koneen ääressä. jätskiä,leipää,sipsiä, karkkia, limua jne..
Jos on joskus jotain mielenkiintoista projektia koneella tai en vaan muuten malta lähteä pitkäksi aikaa koneen ääreltä, niin tuon ruuan koneen äärelle. Eli syön koneella mitä vaan sattuu olemaan ruokana. Usein ongelmana on tilanpuute...
no nyt kyllä eksyin vahingossa ja kirjoitin tämänkin kysymyksen ihan väärään paikkaan. Anteeksi niille, jotka luulivat syömisen ja juomisen liittyvän php:hen tai javascriptiin (jos sellaisia ääliöitä täältä löytyy). En siis tarkoita, että itse olisitte luulleet.
Sanon nyt kuitenkin kaikille, että voisitte opetella syömään ruokapöydässä. Koneen äärellä tulevat silmät kipeäksi ja siitä syntyy todellinen päänsärky.
lainaus:
Koneen äärellä tulevat silmät kipeäksi ja siitä syntyy todellinen päänsärky.
Emmä vaan oo huomannu ainakaan itelläni tollasia oireita.
Tarkoitinkin liiallisesta käytöstä. Ruudun töllääminen tekee silmät kipeäksi, usko pois vaan. Se voi myös heikentää näköä.
Joo!
Yöllä varsinkin huomaa, että silmät menee kipeiksi.
mgv, se heikentää näköä. Itselläni oli pari vuotta niin hyvä näkö, mutta nyt ei enään. Nyt tuottaa vaikeuksia nähdä samassa huoneessa sijaitsevan videon kelloa. Eikä ole iso huone!
virkistystaajuus kuntoon nii ei silmät rasitu. ite tuijotan 8-14 tuntia vuorokaudessa näyttöä ja näkö ennallaan toistaiseksi.
Minun näköni on laskenut lukuihin: -1, 50
lainaus:
Koneen äärellä tulevat silmät kipeäksi ja siitä syntyy todellinen päänsärky.
Minullakaan ei ole ollut oireita, mutta oikealla silmällä en meinaa enää erottaa telkkarista tekstityksiä ilman rillejä. Eli näkö on vähän heikentynyt...
lainaus:
Sanon nyt kuitenkin kaikille, että voisitte opetella syömään ruokapöydässä. Koneen äärellä tulevat silmät kipeäksi ja siitä syntyy todellinen päänsärky.
Mulla ei tule silmät kipeiksi mutta tosiaan jos on liian pitkää koneen ääressä niin voin vakuuttaa että päänsärky iskee :(. Mä syön koneen ääressä joskus karkkii ja joskus juon appelsiinimehua. Että silleen.
En syö koneen ääressä mitään, mutta juon limua!
En syö yleensä mitään mutta kokista juon harva se päivä.
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.