Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Yleinen keskustelu: Lataus-/tallennusikkunan sivupalkki

Sivun loppuun

Gwaur [18.06.2004 05:39:11]

#

Mulla on Windows 2000 PRO, niin on ruvennut vähän pännimään tuo lataus-/tallennusikkunan harmaa sivupalkki. Saako siihen mitenkään juuri niitä hakemistoja mitä itse haluaisi?

TweakUI auttoi hieman, sain turhimmat pois, mutta eipähän auttanut tarpeeksi. Sillä sai vaan muutettua niiden järjestystä ja poistettua joitain, mutta ei saanut lisättyä niitä mitä itse haluais (esim. musahakemistoa D:\Musiikkia\)

Blaze [18.06.2004 17:21:04]

#

Gwaur kirjoitti:

TweakUI auttoi hieman, sain turhimmat pois, mutta eipähän auttanut tarpeeksi. Sillä sai vaan muutettua niiden järjestystä ja poistettua joitain, mutta ei saanut lisättyä niitä mitä itse haluais (esim. musahakemistoa D:\Musiikkia\)

Kyllä siihen pitäisi omia hakemistoja saada. Kirjoittaa vaan sen hakemiston nimen siihen comboboxiin TweakUI:ssa. Itselläni ainakin toimii.

Gwaur [18.06.2004 17:56:29]

#

Oho! Tänks :)

Saako siihen sitten enemmän kuin vain viisi? Tai erilaisia ikoneita noille? (siis silleen että musiikkihakemistolla olis vaikka jotain nuotteja ja leffahakemistolla joku videonauha jne...)

BlueByte [18.06.2004 19:00:33]

#

KDE on parempi.

Gwaur [18.06.2004 19:04:01]

#

Pistäppä KDE Windowsille.

jv_windy [18.06.2004 19:15:41]

#

Gwaur kirjoitti:

Pistäppä KDE Windowsille.

http://kde-cygwin.sourceforge.net

Blaze [18.06.2004 23:20:44]

#

Gwaur kirjoitti:

Saako siihen sitten enemmän kuin vain viisi?

Se ei näköjään onnistu. Koitin muokata noita suoraan rekisteristä (HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\comdlg32\PlacesBar), eikä tuo näyttänyt kuin nuo 5 ekaa, vaikka sinne lisäsi noita.

Gwaur kirjoitti:

Tai erilaisia ikoneita noille? (siis silleen että musiikkihakemistolla olis vaikka jotain nuotteja ja leffahakemistolla joku videonauha jne...)

Tuo näköjään onnistuu; vaihtamalla itse sen hakemiston ikonia, johon tuo shorcutti osoittaa (hakemistoa kakkosnapilla > properties > customize -välilehti > change icon)

Kyllä nyt on hieno! :>
http://pp.kpnet.fi/blaze/temp/dialog.png

Gwaur [19.06.2004 19:45:41]

#

Blaze kirjoitti:

(hakemistoa kakkosnapilla > properties > customize -välilehti > change icon)

Höm. Ei täällä ole Customize -välilehteä. on vain General, Sharing ja Security.

Blaze [19.06.2004 19:55:12]

#

Gwaur kirjoitti:

Höm. Ei täällä ole Customize -välilehteä.

Mjaah, lieköhän sitten XP:ssä mukaantullut ominaisuus.


Sivun alkuun

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta